Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En edes muista koska olisin viimeksi painanut alle 100 kg

Vierailija
12.06.2017 |

Viimeksi kun kävin vaa'alla painoin 114 kg ja nyt kun äsken kävin, niin painoin enää 98 kg. Vielä 15 kg pois, niin oon tyytyväinen.
T. 180 cm nainen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni!

Hyvä :)

Olen ylpeä sinusta.

Vierailija
2/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää kuinka kukaan nainen voi painaa yli 100kg. Viimeisilläni raskaana olin 73kg ja tunsin itseni valaaksi.

T. 170cm/60kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noin painavana ole jo tukalaa kävelläkin? Vai tunteeko sitä omaa painoaan sillä tavalla? Siis puhtaasta mielenkiinnosta, itsekin olen painanut vuosia sitten 80kg, ja nyt sellaiset 55kg. Tai eikö se maha ole tiellä?

Vierailija
4/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käsittää kuinka kukaan nainen voi painaa yli 100kg. Viimeisilläni raskaana olin 73kg ja tunsin itseni valaaksi.

T. 170cm/60kg.

Minun on vaikea käsittää, että maailmassa on noin yksinkertaisia ja kapeakatseisia ihmisiä, mutta tämä palsta avaa silmiä.

Vierailija
5/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus mikä Iso-Iita!

Vierailija
6/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin painavana ole jo tukalaa kävelläkin? Vai tunteeko sitä omaa painoaan sillä tavalla? Siis puhtaasta mielenkiinnosta, itsekin olen painanut vuosia sitten 80kg, ja nyt sellaiset 55kg. Tai eikö se maha ole tiellä?

Varmaan itsekin tiedät miten paino jakautuu, kun sinulla on ollut 25 liikakiloa aiemmin. Tuskin tuntuisi nyt samalta kantaa 25 kg ostoskasseja.

Vierailija
7/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itsekin tiedät miten paino jakautuu, kun sinulla on ollut 25 liikakiloa aiemmin. Tuskin tuntuisi nyt samalta kantaa 25 kg ostoskasseja.

Mulla kilot jakaantu aika tasaisesti ympäri kroppaa, ei ollut sellaista isoa vatsaa. Mut siis yleensäkin sellaiset todella ylipainoiset joilla sitä mahaa on, niin eikä vaikka kenkien sitominen, maasta jonkun poiminta tms ole vaikeaa? :( tai jos on erittäin lihava alakroppa, valtavat reidet jne niin pystyykö olemaan kyykyssä?

Vierailija
8/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan painanut yli 60 kiloa, en edes viimeisilläni raskaana. En osaa kuvitella miltä tuntuu olla tuon painoinen. Mutta hienoa että olet onnistunut pudottamaan painoa!

Vierailija
9/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEETA, hieno suoritus!

Vierailija
10/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä otsikko! Mikä johtanut tuollaiseen?

Vierailija
11/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan painanut yli 60 kiloa, en edes viimeisilläni raskaana. En osaa kuvitella miltä tuntuu olla tuon painoinen. Mutta hienoa että olet onnistunut pudottamaan painoa!

Jos ympäristö ei paheksuisi, voisin ihan hyvin olla tyytyväinen 80-kiloinen enkä edes kaipaisi alempia lukemia. Tämä paino ei aiheuta mitään erityisongelmia, ne ovat pikemmin esteettisiä. 

Vierailija
12/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollut maha edellä tai mitään. Paino oli jakautunut tasaisesti eikä muutenkaan vaikuttanut mun elämään mitenkään. Suorilta jaloilta sain laitettua kämmenet maahan ja jaksoin juosta jos siltä tuntui. En ole edes laihduttanut, vaan syön edelleen samalla lailla kuin ennenkin.

Ap

Vierailija
13/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän oon hoikka tyttö verrattuna sinuun läskiin, 168/73. Huom. itseironiaa. 

Vierailija
14/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimerkiksi tuo 114 kg on tuohon pituuteen sellainen määrä, että varmasti on ollut vaikea kävellä. Moni painaa puolet siitä. Siis puolet.

Vierailija
15/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esimerkiksi tuo 114 kg on tuohon pituuteen sellainen määrä, että varmasti on ollut vaikea kävellä. Moni painaa puolet siitä. Siis puolet.

Ei oo ollut vaikee kävellä, eikä juosta. Kuljen joka paikkaan muutenkin kävellen.

Ap

Vierailija
16/18 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö painan 102 kg ja olen 169 cm pitkä ja ei ole mitenkään vaikeaa kävellä. Olen painanut 111 kiloakin ja ei ollut silloinkaan vaikeaa kävellä.

Vierailija
17/18 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kauhistelee ap:n painoa, mutta eivät tajua, että 180cm pitkällä se yli 100kg näyttää erilaiselta kuin 160cm pituisella. Joten ketään ei kiinnosta kuinka Petra 160cm ei raskaanakaan ollessa painanut yli 60 kiloa.

Vierailija
18/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kun kävellä tunti kaupungilla,niin vastaan tulee ainakin puolisen sataa naista,jotka painaa yli sata kiloa.

Itse olen painavimmillani 84,nyt olen muutaman kilon alle 80.

Tässäkin on tarpeeksi,kun aloin aikanaan odottaa,painoin 71,ja tuli kiloja kymmenen.Puolet jäi laitokselle.

Arvatkaas useinko olen pudottanut ja pudottanut.Kaksi kertaa olen siis saanut kymmenen kiloa pois,mutta n. kymmenen vuotta sitten paino alkoi nousta,olin silloin lähellä 50 vuotta.

Lääkärinmielestä painoni oli silloin hyvä,ehkä vähän fiksata alaspäin.Olin 74-kiloinen ja 167 olen pitkä.

Mutta tuohon ihmettelyyn,että miten voi olla 100-kilosia naisia.Niitähänon maamme pullollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän