Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku lapsi väritti junassa värityskirjaa, äitinsä ei ole vissiin kuullut kätevämmistä ajanviettokeinoista...

Vierailija
12.06.2017 |

Kynät tippuilivat vähän väliä ja vierivät penkkien alle. Ei ole äiti kuullut että mm. tabletillakin on olemassa värityskirjoja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono näin aamutuimaan.

Vierailija
2/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mää kuulin yksi päivä kun äiti pelasi lapsensa kanssa laiva on lastattu-peliä! Retardit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ainakin tykkää enemmän oikeasta värityksestä. Se on pädillä aika kaukana siitä oikeasta värityksestä. Ei ihan kaikkea kannata sähköistää. Ihan jo noin hienomotoriikankaan näkökulmasta.

Vierailija
4/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittääkin sen, kun olin kaverin luona (hän on perhepäivähoitaja) ja seurasin sivusta, niin 6-7-vuotiaat lapset värittivät räikeästi yli rajojen kuin 3-vuotiaat.

Vierailija
5/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni pärjää todella huonosti koulussa. Onneksi hänen opettaja on työlleen omistautunut ja kehittelee aina meille uusia harjoituksia, jotka voi maalata leikeiksi.

Joten meillä väritellään värityskirjoja, juuri kynäotteen vuoksi. Kuten leikitään laiva on lastattu -leikkiä.

Lisäksi vietän lapseni kanssa samalla aikaa, mitä pädillä leikkiessä ei tule tehtyä.

Vierailija
6/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen kaveri halusi mennä ulos leikkimään! Siellähän on hirveän vaarallista! 

Vierailija
7/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
8/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi ainakin tykkää enemmän oikeasta värityksestä. Se on pädillä aika kaukana siitä oikeasta värityksestä. Ei ihan kaikkea kannata sähköistää. Ihan jo noin hienomotoriikankaan näkökulmasta.

Aivan. Nyt alkaa olla näitä lapsia jotka ovat näpytelleet tablettia siitä asti kun ovat osanneet istua, niin käden taidot ovat niin kehnoja että ei osata avata avaimella ovea, kun pitäisi alkaa kulkemaan kodin ulkopuolella itsenäisesti.

Vierailija
9/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena. Mulla oli lapsena valtavat määrät värityskirjoja, ompelukuvia ym. Siitä huolimatta olen aina ollut käsistäni todella kömpelö ja olen yhä. 

Vierailija
10/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Hitsit sä oot fiksu!

Vierailija
11/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena. Mulla oli lapsena valtavat määrät värityskirjoja, ompelukuvia ym. Siitä huolimatta olen aina ollut käsistäni todella kömpelö ja olen yhä. 

Ajattele miten kömpele olisitkaan ellet olisi väritellyt ja tehnyt ompelukuvia...

Vierailija
12/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele miten kömpele olisitkaan ellet olisi väritellyt ja tehnyt ompelukuvia...

Tiedän. Mutta ajattelin vain kertoa, että kömpelyys ei aina johdu siitä, ettei ole harjoitellut, vaan voi olla myös synnynnäistä. Neulomaan opin jostain syystä todella hyvin, mutta mitään puseroita en tee, koska en osaa ommella kappaleita yhteen. 

Vierailija
13/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä oli hirveästi Ladoja, n. joka toinen vuosi taas uusi Lada pihassa. Ei musta silti tullut Lada-kuskia.

Vierailija
14/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mutta ajattelin vain kertoa, että kömpelyys ei aina johdu siitä, ettei ole harjoitellut, vaan voi olla myös synnynnäistä. Neulomaan opin jostain syystä todella hyvin, mutta mitään puseroita en tee, koska en osaa ommella kappaleita yhteen. 

Lahjojakin tarvitaan.

Vierailija
15/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka värittää tabletilla, kun voi selata AV:a? Vähän nolo 😁

Vierailija
16/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran huhua, että eräät vanhemmat lukevat lapsilleen! En ollut uskoa korviani. Eihän se voi pitää paikkansa, eihän?

Vierailija
17/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin provo,mutta surullinen totuushan on että tuollaisia tapauksia on paljon

Vierailija
18/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin kerran huhua, että eräät vanhemmat lukevat lapsilleen! En ollut uskoa korviani. Eihän se voi pitää paikkansa, eihän?

Mä olen nähnyt junassa tällaisen! Meinasin mennä kysymään, että eikö teillä ole tablettia tai jotain, mutta en uskaltanut. Häiritsi kaikkia moinen meteli. Soitin vihjailevasti miehelle, Lissulle, Kaisulle, Helille ja Maijulle että täällä junassa joku idiootto lukee lapselleen ja häiritsee muita ihmisiä. Sanoin sen verran kuuluvalla äänellä vihjaillen, että varmasti kuuli.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi