Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut hankaluuksia Facebookiin liittyen?

08.07.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sieltä saa kokonaan ja lopullisesti omat tiedot pois?

Vierailija
2/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alareunassa on kohta "poista käyttäjätili käytöstä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita osoitetta eikä puhelinnumeroa näkyviin. Hyväksy kavereiksi vain ihmisiä, jotka tunnet. Tee sivut, jotka vain kaverisin näkevät.

Vierailija
4/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sivut ovat sellaiset että ne näkyvät vain ystäville, jotka osoitteen ja puhelinnumeron muutenkin tietävät?

Vierailija
5/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sivut ovat sellaiset että ne näkyvät vain ystäville, jotka osoitteen ja puhelinnumeron muutenkin tietävät?

Se riippuu siitä ketä hyväksyy kavereiksi. Jos hyväksyy vain sellaisia, joiden kanssa on koko ajan tekemisissä muutenkin niin sama vaikka osoite näkyy. Jos taas hyväksyy kavereiksi ihmisiä 20 vuoden takaa, niin ehkei kannata kertoa kaikkea itsestään niilä sivuilla. Ihmiset kun muuttuvat :) eivätkä kaikki hyvään suuntaan. Mielestäni parasta facebookissa on juuri nämä vanhat kadonneet ihmiset, joihin saa uudelleen yhteyden.

Vierailija
6/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppui kun erosin koko naamakirjasta.

Vierailija
7/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan mitään ongelmia ole tullut. En kyllä tietojani sinne ole laittanut muuta kuin nimen ja syntymäajan päivän ja kuun. Edes s-postia en ole laittanut. Voihan ihmiset laittaa Fb:n kautta viestiä.

Vierailija
8/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten vain tajua mitä iloa Facebookista on? Jos siellä lukisi vaikka peruskuulumiset omin sanoin niin olisi kivempi niitä katsoa. En vain ymmärrä.

Vierailija
9/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisen kaverin mustasukkainen exä bongas mut miehen kavereista facebookissa. Sitten ratsas miehen puhelimen, löysi nimelläni numeron ja soitti mulle tappouhkauksen! Ihan syyttömälle, mikä lie sekopää!?

Mutta kyllähän sieltä kuka vaan löytää, jos nimen tietää, ainakin kuvan sitten. Tääkin eukko sanoi tietävänsä miltä näytän, koska olen facebookissa. Hän ei itse ole miehen kavereissa, mutta jotenkin vaan on mut nähnyt (en tiedä olisko mennyt miehen salasanalla sisään?)

Ei missään nimessä kannata kerätä "ystäviä" kaiken maailman tutun tutuista! Lisäksi ei missään nimessä osoitteita, puhelinnumeroita EIKÄ lasten kuvia!! Pedot vaanii facebookissakin! Kannattaa sulkea oman profiilin näkyvyys kaikilta muilta kuin kavereilta, ja siis vain oikeita kavereita pitää.

Ylipäätään toimii hyvin sääntö: ne asiat jotka olisit valmis kertomaan kenelle tahansa tuikituntemattomalle vastaantulevalle kadulla tai torilla, ne voit laittaa profiiliisi. Netti on vaarallinen foorumi niille, jotka eivät osaa suojautua.

Ja siis vaikka mielestäni olin varautunut kaikkeen, en todellakaan osannut odottaa, että mun henkeä uhataan siksi että joku lukee jonkun mun kaverin sivuja!

Ei muuten olla enää kavereita. Luottamus meni.