Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan kamala morkkis...

Vierailija
11.06.2017 |

Terveellisempää elämää piti aloitella. Laihtua. Syödä terveellisesti ja liikkua, ja etenkin juoda vähemmän alkoholia, kun viime aikoina on tullut pidettyä ihan liian pitkiä iltoja. Vaan kuinkas kävikään? Näin eilen kaveria kaupungilla joka vaati saada tarjota, ja minä kun en osaa lopettaa hyvän sään aikana, vaan tuli sitten juotua pää täyteen osittain avokätisen kaverin ja osittain omilla rahoilla. Toinen kerta samalla viikolla, kun sotken itselleni rommikolaa vielä puolen yön jälkeen tuhannen päissäni kotona. Tänään on vatsassa kiertänyt koko päivän ja ahdistanut kamalasti. Ruokahalusta ei ole ollut tietoakaan, mutta jotain on pitänyt yrittää jäystää kun verensokerit ovat olleet siinä kuosissa että heikottaa. Jäätäviä itsesyytöksiä, ja pelko siitä, että olen hyvää vauhtia muuttumassa alkoholistiksi. Taidan olla jo. Kulkee vahvana suvussa. Itkettää. Nyt haluan oikeasti, että korkki pysyy kiinni pitkään, ellei peräti pysyvästi. Eikä vaan kehon vaan myös pään hyvinvoinnin takia.
Tunnen itseni niin huonoksi ihmiseksi. Miksi piti "kesän kunniaksi" antaa itselle lupa juoda? Olin melkein puoli vuotta kuivin suin ihan silkalla päättäväisyydellä ja sen ajan olin paljon rennompi ja onnellisempi....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisesta aloitan oikeasti sen terveellisemmän elämän ja kasaan kaikki mahdolliset motivaatiot ja muistutukset siinä pysymiseen. Samalla linjalla jos jatkan niin nämä itsesyytökset jatkuu ikuisesti, vyötärö sen kun kasvaa ja maksa kärsii.

Tietäisikö joku inspiroivaa fitness-blogia tms? Voisi auttaa sellaisen lueskelu siinä että muistaa tavoitteet eikä luovuta. -Ap

Vierailija
2/3 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana itsesääli!

Mitä jos päättäisit kuitenkin mitä teet: laihdutat vai ryyppäät?

Jos nyt kuitenkin päätät että voit juoda loman alun kunniaksi niin mitä sitten jos juot vaikka olisit dieetillä?

Välillä voi ottaa rennosti ja asettaa rima korkeammalle niin ei haittaa jos ottaa joskus leivoksia tai humalan. Kokonaisuus ratkaisee!

Nauti sun lomasta ja niistä dieetin hyvistä vedoista. Löysää välillä ja tee pieniä hyviä muutoksia ruokailussa ja liikunnassa. Jos alat sääliä itseäsi noin niin sun laihis loppuu heti eikä jatku. Tuskin ryyppäät koko kesää mutta pieni humala ei haittaa ja palaat takaisin kun tokenet, paitsi jos sun luonto ei jousta ja haet sääliruokaa ja se herkuttelu jatkuu koko loman.

Suunnittele vähän miten aiot kesällä nauttia liikkumisesta ja miten voit syödä vaikka grillaamalla niin että kalorimäärät laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana itsesääli!

Mitä jos päättäisit kuitenkin mitä teet: laihdutat vai ryyppäät?

Jos nyt kuitenkin päätät että voit juoda loman alun kunniaksi niin mitä sitten jos juot vaikka olisit dieetillä?

Välillä voi ottaa rennosti ja asettaa rima korkeammalle niin ei haittaa jos ottaa joskus leivoksia tai humalan. Kokonaisuus ratkaisee!

Nauti sun lomasta ja niistä dieetin hyvistä vedoista. Löysää välillä ja tee pieniä hyviä muutoksia ruokailussa ja liikunnassa. Jos alat sääliä itseäsi noin niin sun laihis loppuu heti eikä jatku. Tuskin ryyppäät koko kesää mutta pieni humala ei haittaa ja palaat takaisin kun tokenet, paitsi jos sun luonto ei jousta ja haet sääliruokaa ja se herkuttelu jatkuu koko loman.

Suunnittele vähän miten aiot kesällä nauttia liikkumisesta ja miten voit syödä vaikka grillaamalla niin että kalorimäärät laskee.

Kiitos positiivisesta viestistä (ja anteeksi vuodatuksestani)! Joo kyllä se on vain noustava tästä. Tarkemmin ajatellen tosi tyhmää löytää itsensä kirjoittelemassa tällaista vuodatusta, kun olen monesti itse neuvonut muita, että välillä saa sortua, eikä yksi tai kaksi iltaa kaada vielä mitään, kunhan sitten taas palaa siihen järkevämpään linjaan....