Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti! Seurustelen hullun miehen kanssa!

Vierailija
11.06.2017 |

Tavattiin vappuna ja ollaan tapailtu reilun kuukauden. Nyt viikonloppuna piti viettää ensimmäinen mökkiviikonloppu yhdessä. Vaan miten siinä kävikään.
Matkalla sinne lähdettiin kauppaan ja viereen pysäköinyt lapsiperhe vähän kolhi auton ovia. Mies alkoi karjua niille "saatanan kusipäämulkut"-tasoista tavaraa aivan letkuna muttei liikuttanut evästäkään että selvittäisi asian heidän kanssa. Ei välittänyt valokuvata vahinkoa eikä ottanut heidän rekkaria.
Mökillä taas langaton laajakaista toimii huonosti ja siitä mies pillastui taas ja heitti kännykän seinään koska se ei tarkistanut sähköpostia tarpeeksi nopeasti. Se päästää ääntä kun siihen soittaa mutta näyttö ei toimi ja mies onkin sitä mieltä että hän saa takuun tai vakuutuksen puolesta ilmaiseksi uuden.
Olen jättämässä sen sian mutta ensin pitää hakea hänen luota kaikki minun kamat ja palauttaa hänelle kuuluva minun luota. Mutta uskaltaisiko muut tehdä sitä yksin? Tarvitsenko jonkun esimerkiksi kaverin turvaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi.

Vierailija
2/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa et ole tätä vielä huomannut, ja nyt on jo omaisuutta miehen luona? 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä tuollainen mies..oliko halunnut heti yhteen muuttoa?että tutustuu paremmin.Jätin,kun nuo piirteet paljastui..ei edes halunnut peitellä piirteitään...piti mua jo varmana hänelle.

Vierailija
4/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin vituttaa jos netti ei toimi tai jos joku mulkku kolhii autoani, mikä siinä on ongelmana? Ei kukaan täysjärkinen kuitenkaan ala omaa kumppaniaan kohtaan käyttäytyä väkivaltaisesti vaikka vituttaisikin.

Vierailija
5/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika arvaamaton mies...onko kovin nuori vielä?ja oletteko samanikäisiä..Jos mies on jo vanhempi eikä mikään nuori niin tuo on jo hälyttävää.

Vierailija
6/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika arvaamaton mies...onko kovin nuori vielä?ja oletteko samanikäisiä..Jos mies on jo vanhempi eikä mikään nuori niin tuo on jo hälyttävää.

Mies on 27-vuotias ja minä 25.

Vierailija
7/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää jännittävää tulevaisuutta. Entäs kun mies suuttuu sinulle jostain?

Vierailija
8/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän