Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyvin siedät humalaisia selvinpäin ollessasi?

Vierailija
11.06.2017 |

Itse aika huonosti. Jutut ovat yleensä turhanpäiväistä lässytystä ja muututaan helposti känkkäränkkä tuulelle. Kuskiksi en lähtisi mistään hinnasta, eikä ravintolassa tarjoilu taitaisi sopia minulle myöskään. Ehkä yrittäjänä "rahat pois" tyyliin jaksaisin katsella mutta en huonosti palkattuna työntekijänä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Lapsuuden traumat.

Vierailija
2/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen edes kaikkien "selväpäisten" kanssakaan.

Vierailija
4/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä mutta harvoinpa niitä näenkään,viimeksi taisi olla Prisman aulassa Alkosta tuleva ukkeli.

Vierailija
5/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä ollenkaan.

Vierailija
6/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään!

Vierailija
7/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. En voi sietää myöskään alkoholisteja ja jos näen alkkiksen makaavan vaikka lumihangessa en pysähdy auttamaan tai soita apua paikalle.

Vierailija
8/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä niitä yhtään, vaan pelkään. Jos näen humalaisia kadulla, niin kierrän hyvin kaukaa.

Vierailija
9/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää alkoholistien vihaajia jättäisin heidät vaikka lumihankeen makaamaan.

Vierailija
10/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Pinnani kiristyy nopeasti humalaisten seurassa. 

En lähtisi kuskiksi tai työskentelisi baarissa.

Olen lapsuuteni katsellut alkoholismia ja ryyppäämistä, eikä se ole auttanut tottumaan asiaan vaan inhoamaan sitä, jos itse olen selvinpäin.

Vierailija
11/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella (aikoinaan kotona kuuntelin riittävästi). Kuskina voin olla, kun tykkään ajamisesta ja huolehdin, että älyttömätkin pääsevät turvallisesti kotiinsa. Olen myös soitellut virka-apua pelastamaan tien poskeen sammuneita tuntemattomia.

Mutta "keskustelut" ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
12/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän tosi hyvin selvinpäin, mutta sitten kun oon ite kännissä niin en vain jaksa kuunnella jaarittelua ja ölinää. Minulle humala on luova tunnetila, jonka vietän mieluiten yksikseni. Tälle oli joku termikin olemassa, mut en muista mikä.

Vierailija
13/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs usein ihminen sitten on humalassa? En siedä niitä ollenkaan.

Vierailija
14/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se, että pinna kiristyy. Pitäisi paremmin huomioida se, että selvinpäin olevat ja humalaiset eivät joutuisi olemaan samoissa tiloissa.

Vierailija
15/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu, mutta kiusaannun ja ahdistun. Lapsuuden traumat täälläkin. 

Vierailija
16/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huonosti. 

Vierailija
17/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Lapsena sain katella sitä tarpeeksi. Joskus vanhemmat ryyppäsivät kavereidensa kanssa.

Vierailija
18/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin tapauskohtaista. Tunnen ihmisiä, jotka eivät alkoholia otettuaan muutu olennaisesti, ovat vain hieman vilkkaampia kuin selvin päin. Toisista puolestaan tulee rasittavia tyhjän jankkaajia. Jälkimmäisiä ei jaksa, mutta leppoisia humalaisia kyllä sietää, jos ei itse satu olemaan samassa tilassa. :)

Vierailija
19/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siedän tosi hyvin selvinpäin, mutta sitten kun oon ite kännissä niin en vain jaksa kuunnella jaarittelua ja ölinää. Minulle humala on luova tunnetila, jonka vietän mieluiten yksikseni. Tälle oli joku termikin olemassa, mut en muista mikä.

Onko oikeasti joku termi? Olen itse nimittäin samanlainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä