Olisi aika ikävää olla mies
koko elämän sisältö pyörii suunnilleen naisen pinpin ympärillä ja jos sitä ei saa niin masentuu ja koko elämä on paskaaa
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
koko elämän sisältö pyörii suunnilleen naisen pinpin ympärillä ja jos sitä ei saa niin masentuu ja koko elämä on paskaaa
Kenellä pyörii, ja kenellä ei. Kirjoittajalla tuntuisi pyörivän melkolailla, jollei muuta niin tyhjää ainakin.
Mielikuvasi miehenä olemisesta ei vastaa todellisuutta. Niin ja tytötkin tykkää petipuuhista.
t. mies
Ap, mitä tuollainen miesten halventaminen sulle antaa?
kannattaa hommata vakipano tai hoidella itse itsensä.... siinä vaihtoehdot. ja jos mikään ei kelpaa niin ehdotan leikkaan munan irti.
Kohta tähän tulee joku palstan päivystävistä MGOW-ulisijoista jankkaamaan, että asia ei todellakaan ole noin.
Mä olen mies ja mun elämä ei pyöri minkään naisen reiän ympärillä. Ei vaan kiinnosta yhtään ja sekös ämmiä harmittaa ;)
Naisten tehtävä on synnyttää lisää ihmisiä, sekä toimia siivoojina, lähihoitajina, sairaanhoitajina, palvelutiskimyyjinä, keittäjinä, tarjoilijoina, kirjanpitäjinä ja tarhatäteinä.
T: Homomies
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mies ja mun elämä ei pyöri minkään naisen reiän ympärillä. Ei vaan kiinnosta yhtään ja sekös ämmiä harmittaa ;)
Olen iloinen tästä. Palautit uskoni mieskuntaan. Siis paransit käsitystäni heistä.
Ainoa ongelma kyseisen reiän kanssa on sen ympärillä ja mukana tuleva painolasti ja silkka paska.
Nojaa... onhan tämä hiukan rankkaa, mutten usko, että naiseksi muuttuminen auttaisi.
Koko elämä pyörisi oman ulkonäön ympärillä ja jos sitä ei olisi niin masentuisi ja/tai muuttuisi aggressiiviseksi tantaksi. Ojasta allikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen yksinkertaistuksen ja yleistyksen heitit kyllä.
Se reikä vielä menettelee mutta reiän reunoista alkaa olio nimeltä nainen ja sekös stressaa.
Näinhän se on. Biologia on julmaa.