Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini tuli viime yönä kotiin humalassa, mutta luuli naapurinovea kotioveksi ja nyt..

Vierailija
11.06.2017 |

Juu eli 17v poikani ilmoitti lähtevänsä kaverille yökylään. Päästimme menemään tutulle kaverilleen enkä ajatelleet asiaa sen enempää. Kello 3 yöllä soi ovikello ja ovella oli naapurimme ja 17v poikamme, joka oli humalassa. Naapuri ilmoitti, että poika oli soitellut heidän ovikelloaan "varmaan 100 kertaa" ja kun naapuri avasi oven oli potkaissut kengät jaloistaan ja luullut tulleensa himaan. Yöllä kolmen aikaan vastaanotin poikani humalassa kotiin ensimmäistä kertaa ikinä, en ole todellakaan tiennyt, että on juonut kavereidensa kanssa. Tänään naapuri sanoi, että miettii lasun tekoa. Juttelin asiasta hänen kanssaan ja sanoin, että meillä kyllä keskustellaan asiasta vakavasti kotonakin ja otamme itse yhteyttä sitten sossuihin, jos ei pärjätä, mitä kyllä epäilen koska poikani aika kiltti nuori miehenalku kuiteskin. Naapurinrouva sanoi nyt harkitsevansa miten toimii. Suututtaa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa lomaillessani oli vähän liikaa innostunut viinistä ja illan päätteeksi menin väärään apartementoon. Jostain syystä isäntäväellä oli jäänyt ovi lukitsematta. 

Heitin kengät pois ja nukahdin/sammuin välittömästi sohvalle. Yllätys oli melkoinen, kun vieressä pajatti saksalaispariskunta ja kehottivat minua poistumaan. Vielä vänkäsin siinä, että tämän minä miehineni olen vuokrannut :) Pikku hiljaa alkoi totuus valjeta, kun näin vieraita esineitä ja matkalaukut ja sisustuskaan ei ollut ihan samanlainen kuin omassamme. 

Kyllä hävetti! Kutsuttiin sitten meidän pihaan seuraavana päivänä ja saksalaisten tiukasta imagosta huolimatta vain hekottivat asialle. 

Vierailija
22/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa lomaillessani oli vähän liikaa innostunut viinistä ja illan päätteeksi menin väärään apartementoon. Jostain syystä isäntäväellä oli jäänyt ovi lukitsematta. 

Heitin kengät pois ja nukahdin/sammuin välittömästi sohvalle. Yllätys oli melkoinen, kun vieressä pajatti saksalaispariskunta ja kehottivat minua poistumaan. Vielä vänkäsin siinä, että tämän minä miehineni olen vuokrannut :) Pikku hiljaa alkoi totuus valjeta, kun näin vieraita esineitä ja matkalaukut ja sisustuskaan ei ollut ihan samanlainen kuin omassamme. 

Kyllä hävetti! Kutsuttiin sitten meidän pihaan seuraavana päivänä ja saksalaisten tiukasta imagosta huolimatta vain hekottivat asialle. 

Tossa olis jo voinut mitä vaan käydä, melko vastuutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että apn juttu raukesi. Myöhemmin sitten voitte nauraa jutulle. ;)

Omasta lapsuudesta muistan, kun eräs herra oli usein meidän oven takana rapistelemassa. Kerran kaksi kuussa se siellä pyrki sisään melkein vuoden ajan. Ihmeteltiin, että miten voi, kun asuu aivan eri pihassakin. Selvis, että oli taksikuskille sanonut aina pieleen katunumeron. Lähiössä talot ja raput näyttää samalta, niin selvähän se.. Eikä kännipäissään sitten sukunimiä tullut tavanneeksi.

Isä otti yhteyttä taksiasemalle ja ilmotti kys herran osoitteen sinne. Alkoi setä päästä kotiinsa kerta yrittämällä. Pienen paikkakunnan mahdollisuuksia.

Vierailija
24/25 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille pitkä aresti.

Vierailija
25/25 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies kommentoi?