Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tapauksia, että pitkä tapailu, seksisuhde tms. olisi muuttunut seurusteluksi ja oikeaksi parisuhteeksi?

Vierailija
11.06.2017 |

Onko se edes mahdollista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä muuttui 16:n vuoden ystävyys parisuhteeksi. Lasketaanko se?

Vierailija
2/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan pitkäksi tapailuksi? Melkein vuosi tapailtiin/sekstailtiin ennen seurustelua. Nyt 10 v yhdessä ja lapsiakin.

Vierailija
4/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut sanovat, että ellei suhde ala heti, ei se ala ikinä, ettei ne tunteet muutu enää.

Ap

Vierailija
5/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, etteivät ihmiset huutele kaduilla suhteensa alkaneen pitkän linjan panosuhteesta.

Vierailija
6/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 8 kuukauden baaripanosuhde, joka sitten muuttui vioden seurusteluksi.

Vierailija
7/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyttö tuollaisen 10 vuotisen on-off (pano)suhteeni kanssa. Yhteisestä sopimuksesta. Edelleenkään ei asuta yhdessä, tapaillaan silloin tällöin. Molemmilla omat omistusasunnot, miehen työ vie niin paljon ulkomaille ja tekee pitkää päivää ettemme ole katsoneet hyväksi alkaa viettää lapsiperhe-elämää. Miehelle kuitenkin sopi tehdä tämä lapsi kanssani kun suhde oli jatkunut noinkin pitkää ja minulla ikää jo yli 30 vuotta.

Vierailija
8/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä en keksi mitään mikä lähentäisi ihmisiä seksisuhdetta enemmän

Vierailija
9/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuttui ensin työkaveruus seksisuhteeksi, jossa kyllä molemmat myönsivät olevan myös tunteet mukana. Seuraavaksi tämä salasuhde muuttui oikeaksi parisuhteeksi ja erittäin hyväksi sellaiseksi.

Ei ole helppoa aina ollut mutta kaiken sen arvoista kyllä.

Vierailija
10/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloituksen tekijä on nainen, joka yritti esittää olevansa kuin mies, joka pystyy pelkkään seksisuhteeseen ilman tunteita. Mutta ei onnistu. Nainen haluaa aina enemmän, kuten ap näköjään toivoo.

Vierailija
11/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi mahdollista?

Ehkä se hieman todennäköisempää on kuin nähdä lentävä lehmä, mutta ei sitä kyllä kannata ainakaan henkeään pidätellen odottaa. Se tapailu/seksisuhde kun on ihan lottovoitto useimmille miehille, saa seksiä säännöllisesti mutta kuitenkin saa elää rauhassa omaa elämäänsä sinkkuna.

Vierailija
12/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut sanovat, että ellei suhde ala heti, ei se ala ikinä, ettei ne tunteet muutu enää.

Ap

ai siis siten, että kun ensimmäisen kerran tavataan, niin siitä alkaa parisuhde? Outo ajatus. Kyllähän sitä ihmistä pitää tapailla ja tutustua, ja siitä se parisuhde sitten alkaa muodostumaan jos alkaa.

Vierailija
13/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ai siis siten, että kun ensimmäisen kerran tavataan, niin siitä alkaa parisuhde? Outo ajatus. Kyllähän sitä ihmistä pitää tapailla ja tutustua, ja siitä se parisuhde sitten alkaa muodostumaan jos alkaa.

Ei tässä nyt varmaan sitä tarkoitettu vaan pidemmän suhteen luonteen muuttumista.

Vierailija
14/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän tällaisia tapauksia. Ja yhden, jossa f-buddyjen vahinkoraskaus johti vielä perhe-elämäänkin. Mutta en nyt tuota viimeksi mainittua kenellekään suosittelisi.

Vierailija
15/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden tapailu muuttui kohta jo 20 vuoden avioliitoksi ja kolmeksi lapseksi. Ja minä tosiaan vain olen hakemassa hetken hauskuutta.

Vierailija
16/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten parisuhde sitten voisi alkaa? Heti ensitreffeillä sopimus, että nyt seurustellaan?

Vierailija
17/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tyttö tuollaisen 10 vuotisen on-off (pano)suhteeni kanssa. Yhteisestä sopimuksesta. Edelleenkään ei asuta yhdessä, tapaillaan silloin tällöin. Molemmilla omat omistusasunnot, miehen työ vie niin paljon ulkomaille ja tekee pitkää päivää ettemme ole katsoneet hyväksi alkaa viettää lapsiperhe-elämää. Miehelle kuitenkin sopi tehdä tämä lapsi kanssani kun suhde oli jatkunut noinkin pitkää ja minulla ikää jo yli 30 vuotta.

Tämä ei ole normaali perhemalli.Jos Ap sellaisen haluaa niin kyllä sen miehestä huomaa,miten syvästi sitoutuu.Mieshän voi tehdä lapsia useammankin naisen kanssa juuri tällä mallilla.

Vierailija
18/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eiväthän tunteet ole sama kuin suhde. Voihan tunteet olla voimakkaat, vaikka varsinaisesti suhteessa ei ollakaan.

Vierailija
19/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut sanovat, että ellei suhde ala heti, ei se ala ikinä, ettei ne tunteet muutu enää.Ap

Eiväthän tunteet ole sama kuin suhde. Voihan tunteet olla voimakkaat, vaikka varsinaisesti suhteessa ei ollakaan.

Se on kyllä totta. Asenne on ehkä parempi sana.

Ap

Vierailija
20/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole normaali perhemalli.Jos Ap sellaisen haluaa niin kyllä sen miehestä huomaa,miten syvästi sitoutuu.Mieshän voi tehdä lapsia useammankin naisen kanssa juuri tällä mallilla.

Ihan yhtä hyvin voi nainen tehdä lapsia monen miehen kanssa? Kuitenkin alleviivaat, että nimenomaan mies voi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi