Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-40 -vuotiaat naiset, mitä mieltä olette paljastavasta pukeutumisesta?

Vierailija
11.06.2017 |

Tämä on spin-off tuosta "35-40 -vuotiaat naiset, miten pukeudutte..." -ketjusta. Mitä mieltä olette paljastavasta pukeutumisesta yleensä ja erityisesti oman ikäluokkanne naisilla? Paljastatteko helteellä vartaloanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan Ok, jos tehdään hyvällä maulla. Jos minulla on tarvetta paljastella helteellä, niin sitten näyttelen niitä hyvännäköisiä osia. Esim. minulla on pitkät ja hoikat, treenatut jalat joten voin pukeutua lyhyisiin shortseihin tai hameisiin. Näiden kanssa laitan yleensä peittävämmän yläosan ja matalat kengät niin ei näytä halvalta. Napapaitaa en laittaisi, mutta jos omistaisin timmin keskivartalon niin kyllä voisin esitellä. N40.

Vierailija
2/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ketjun aina hame -ihminen tässä. Ei minun juttuni. Muut saavat paljastella makunsa mukaan. En kuitenkaan välitä katsella kenenkään pakaroita kaupungilla, joten toivon muodin pidentävän shortsien lahkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin pukeutukoon siten kuin haluaa. Muiden pukeutumisen paljastavuuden asteet eivät kiinnosta minua, kunhan ei nyt bikineissä kulje kaupungilla. En koskaan kiinnitä huomiota jonkun toiseen paljastavaan pukeutumiseen.

Olen uskovainen enkä liitä syntiluokitteluja pukeutumiseen sellaisenaan; mikä tahansa voi olla seksuaalisesti provosoivaa jollekulle (peittävääkin pukeutumista joku voi pitää erityisen seksikkäänä! samoin univormuja jne.), ja siksi jokainen pitäköön huolen omista silmistään ja miten niillä katsoo. Jos jonkun paljastavaa pukeutumista motivoi seksuaalinen provosointitahto, se tosin on synnillinen asenne; jos pukeutuu paljastavasti välttääkseen läkähtymisen, siinä ei ole väärää. Sisäinen motivaatio ratkaisee tämän syntiasian (niille joita se kiinnostaa).

Itse pukeudun äärimmäisen peittävästi (vaikka kehonkuvani on positiivinen), koska olen luonteeltani häveliäs ja hillitty.

Vierailija
4/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paljastella itseäni. Eikä se sovi kenellekään.

Vierailija
5/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän maun rajoissa.

Vierailija
6/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin 43-vuotiaan naisen sanovan, että käyttää shortseja vaikka tietää ettei enää siinä iässä monen mielestä tulisi käyttää. Sen jälkeen olen ollut epävarma. Kuinka suuri osa ihmisistä ajattelee ettei 4-kymppinen enää voi käyttää shortseja? Ja nyt ei siis puhuta mistään mikroista tai nivusiin asti revityistä farkkusortseista.

Vierailija
7/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveän kiinnostunut muiden pukeutumisesta. Itse pukeudun tilanteen mukaan. Lämpimällä ilmalla vapaa-ajalla voin pukeutua kevyesti. Ihan vesirajahameet, mikroshortsit ja pushupit avoimen kauluksen kanssa jätän teineille.

Kaikista vaatteista on joku versio joka sopii nelikymppisellekkin.

Vierailija
8/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin 43-vuotiaan naisen sanovan, että käyttää shortseja vaikka tietää ettei enää siinä iässä monen mielestä tulisi käyttää. Sen jälkeen olen ollut epävarma. Kuinka suuri osa ihmisistä ajattelee ettei 4-kymppinen enää voi käyttää shortseja? Ja nyt ei siis puhuta mistään mikroista tai nivusiin asti revityistä farkkusortseista.

Kuulostaa jonkun kerrostalokyttääjän mielipiteeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi