Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden naapurin tyhmyys!!! Miten ilmaista se naapurille?

Vierailija
11.06.2017 |

Meille tuli sitten tänne rivitaloon uusi naapuri ja ensitöikseni huomasin, että hän oli leikannut aitojemme välissä olevan köynnöksen poikki, vaikka taimi itsessään on täysin minun puolella ja minun istuttama ja 80% minun puolella. Vuosien kasvatus meni sitten yhdessä typeryydessä hukkaan vain siksi, että hän ei voinut mainita, että se häntä häiritsee. 10v. olen asunut tässä ja yksikään naapuri ei ole häiriintynyt siitä vaan pikemminkin ovat vedelleet omalle puolelle oksia koristamaan rumaa aitaa heidänkin puolelta. Ja kyllä, olisin vetänyt ne 4 pääoksaa omalle puolelle ja siististi, jos vain olisin tiennyt. Nyt se ruma aita pilkottaa ja me molemmat nähdään suoraan toistemme pihoille. Mikä järki tuossakin oli? Kiitos kun sain purkaa, harmittaa vain niin vietävästi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne pääoksat olivat naapurin puolella? Ihan oman vikasi, jos annat kasvien kasvaa naapurin puolelle, naapurilla silloin täysi oikeus leikata ne.

Sinä mokasit, älä laita sitä naapurin syyksi.

Vierailija
2/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ne pääoksat olivat naapurin puolella? Ihan oman vikasi, jos annat kasvien kasvaa naapurin puolelle, naapurilla silloin täysi oikeus leikata ne.

Ei vaan minun puolella, mutta aidanraosta oli leikannut eikä vienyt oksia jätteisiin edes, vaan ne jäi minun puolelleni roikkumaan. Ihmettelin, että miksi köynnöksen lehdet oli nuupahtaneet. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan minun puolella, mutta aidanraosta oli leikannut eikä vienyt oksia jätteisiin edes, vaan ne jäi minun puolelleni roikkumaan. Ihmettelin, että miksi köynnöksen lehdet oli nuupahtaneet. Ap.

Kyseessä on lievä vahingonteko.

Dokumentoi tilanne tulevien lisäongelmien varalta.

Ota muutama kuva ja parilta todistajalta allekirjoitettu lausunto siitä että kasvi oli sinun puolellasi ja että se on nyt katkottu.

Saisit jo tuostakin korvausjutun aikaan, mutta tuskin kannattaa.

Vierailija
4/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi :( Mutta tehty mikä tehty. Toivottavasti juurakosta kuitenkin kasvaa pian uudet versot!

Ehkä jotenkin nätisti kannattaa mainita asiasta, ettei sitten vetele niitä uusiakin kasvustoja matalaksi.

Vierailija
5/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juurihan aloituksessa mainitset, että 4 pääoksaa olivat naapurin puolella! Kirjoitat, että olisit vetänyt ne omalle puolellesi, jos olisit tiennyt niiden häiritsevän - olivat siis naapurin puolella..

Vierailija
6/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti mikä tyyppi. :(

Vierailija
7/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Mikolle terveisiä.:D Hänellä on ongelmia erottaa oma ja toisen oma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä