Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tuo mun mieheni erikoinen

Vierailija
11.06.2017 |

Montako vuotta täällä mammat jaksaisivat odottaa että remontti valmistuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä,että jos et halua asua siinä homeläävässä ni ei sun ole pakko.Aikuinen ihminen tekee itse ratkaisut elämänsä suhteen.Miehen käytös ärsyttää sinua,mutta hän ei halua muuttua eli tehdä remonttia. Miestä et voi muuttaa.Voit vain tehdä itsellesi ( ja lapsillesi) paremman elämän.

En voi kun ei ole rahaa.

Aika vastuutonta sitten, että menit hommaamaan sen kolmion. Kukas sen sitten maksaa?

Mä olisin saanut sen vuokrattu tutun kautta. En joudu siitä maksamaan kun ei muuteta sinne.

Vierailija
22/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä,että jos et halua asua siinä homeläävässä ni ei sun ole pakko.Aikuinen ihminen tekee itse ratkaisut elämänsä suhteen.Miehen käytös ärsyttää sinua,mutta hän ei halua muuttua eli tehdä remonttia. Miestä et voi muuttaa.Voit vain tehdä itsellesi ( ja lapsillesi) paremman elämän.

En voi kun ei ole rahaa.

Kenenkään ei pidä olla riippuvainen toisesta ihmisestä taloudellisesti.

No,siinäpä jatkat sitten valittamista ku oot noin yksinkertainen ja tyhmä.

Ei pitäisikkään olla mutta valitettavasti olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kerroit jo palanneesi sinne vanhaan taloon, kun sua ei kosteusvaurio häiritse (tai siis et saa siitä oireita). Mikset siis jatkaisi elelemistä siellä ihan sellaisena kuin se on?

Vierailija
24/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän kerroit jo palanneesi sinne vanhaan taloon, kun sua ei kosteusvaurio häiritse (tai siis et saa siitä oireita). Mikset siis jatkaisi elelemistä siellä ihan sellaisena kuin se on?

Olin siellä vähän aikaa mutta kun siellä ei voi pitää vesiä päällä niin se vaikeuttaa asumista.

Vierailija
25/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kun ei ole rahaa.

Kenenkään ei pidä olla riippuvainen toisesta ihmisestä taloudellisesti.

No,siinäpä jatkat sitten valittamista ku oot noin yksinkertainen ja tyhmä.

Ei pitäisikkään olla mutta valitettavasti olen.

Mä muistan vielä, kuinka sä kysyit täällä neuvoa, kannattaako sun sijoittaa säästösi siihen miehesi "firmaan". Kaikki neuvoivat, ettei missään nimessä kannata. Ei itsensä työllistävän nuohoojan "yritys" voi mitenkään tuottaa sulle mitään. 

Ja mitä sä teit? Rahat meni kankkulan kaivoon ja nyt et voi erota, kun et "yrittäjänä" saa työmarkkinatukea. On syytä sepissä mutta niin on myös sysissä.

Mutta ota nyt itseäsi niskasta kiinni. Vaikka et työmarkkinatukea vähään aikaan saisikaan, sosiaalitukea saat ihan varmasti, jos muutat pois ja otat eron. Saat lapsilisät, saat mieheltä lapselle elatustukea. Sossusta saat jopa muuttoavustuksen. Sä ehdit vielä rakentaa itsellesi uuden elämän. Ja usko tai älä, täältä saisit pirusti kannustusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän