Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tuo mun mieheni erikoinen

Vierailija
11.06.2017 |

Montako vuotta täällä mammat jaksaisivat odottaa että remontti valmistuu?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odotellut, tein itse.

Vierailija
2/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entisessä omakotitalossani remontti kesti n. 15 vuotta.  Sitten mieheni kuoli ja möin talon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta aika erikoinen tyyppi olet itsekin. Vakka kantensa valitsi.

Vierailija
4/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täällä vuosia jankannut, että miehesi on täysin persaukinen. Millä ihmeellä se sen remontin maksaisi? Tietenkään se ei koskaan valmistu.

Vierailija
5/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täällä vuosia jankannut, että miehesi on täysin persaukinen. Millä ihmeellä se sen remontin maksaisi? Tietenkään se ei koskaan valmistu.

Kun se saisi siihen rahoituksen. Tiedän tämän asian varmaksi

Vierailija
6/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että anoppi on tarjoutunut rahoittajaksi. Se on häneltä kyllä upeasti tehty.

Vierailija
7/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta rahoitus olisi kunnossa,työmiehiä olisi mutta kun se ei tee mitään. Lapsen pitää kuitenkin syksyllä jatkaa samaa joulua ja jostain on asunto löydyttävä.

Vierailija
8/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 50-luvun rintamiestalossa.Se oli ikuisuusprojekti ja velkaa tuli paljon.Myytiin pois,velkaa jäi maksettavaksi,mutta tiesin että en kestä sellaista asumista.Nyt vuokralla uudessa rivarikolmiossa,tästä pidän:)

Vierailija
9/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tönö on osoittautunut korjauskelvottomaksi. Rakenteet ovat homeessa niin laajalti. Mies ei vaan saa sulle sanottua.

Vierailija
10/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen talon omistaa?

Vierailija
11/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta rahoitus olisi kunnossa,työmiehiä olisi mutta kun se ei tee mitään. Lapsen pitää kuitenkin syksyllä jatkaa samaa joulua ja jostain on asunto löydyttävä.

Jos rahaa ja työmiehiä on, niin mihin sitä ukkoa siinä tarvitaan? Pistä homma pyörimään.

Vierailija
12/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt niin hirveän erikoinen ole. Laiskoja ja saamattomia miehiä on Suomi puolillaan.

Vierailija
13/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rahaa ja työmiehiä on, niin mihin sitä ukkoa siinä tarvitaan? Pistä homma pyörimään.

Mies omistaa talon eikä anna lupaa.

Vierailija
14/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas mies omistaa talon.

Ihan hiljattain se talo oli vielä sun ja miehen yhteistä omaisuutta. Aina tilanteen mukaan.  :)

Vierailija
15/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä,että jos et halua asua siinä homeläävässä ni ei sun ole pakko.Aikuinen ihminen tekee itse ratkaisut elämänsä suhteen.Miehen käytös ärsyttää sinua,mutta hän ei halua muuttua eli tehdä remonttia. Miestä et voi muuttaa.Voit vain tehdä itsellesi ( ja lapsillesi) paremman elämän.

Vierailija
16/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on. Veljeni asunut omakotitalossa 15 vuotta remontin keskellä. Vaimokin lähti, kun ei jaksanut katsoa. Ei ole rahasta kiinni, voisi teettää kaiken ulkopuolisella ja homma olisi kuukaudessa valmis. Mutta kun pitää tehdä itse - eikä mikään tule koskaan valmiiksi. Tuumaamiseen ja suunnitteluun menee kaikki aika.

Vierailija
17/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä,että jos et halua asua siinä homeläävässä ni ei sun ole pakko.Aikuinen ihminen tekee itse ratkaisut elämänsä suhteen.Miehen käytös ärsyttää sinua,mutta hän ei halua muuttua eli tehdä remonttia. Miestä et voi muuttaa.Voit vain tehdä itsellesi ( ja lapsillesi) paremman elämän.

En voi kun ei ole rahaa.

Vierailija
18/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita on. Veljeni asunut omakotitalossa 15 vuotta remontin keskellä. Vaimokin lähti, kun ei jaksanut katsoa. Ei ole rahasta kiinni, voisi teettää kaiken ulkopuolisella ja homma olisi kuukaudessa valmis. Mutta kun pitää tehdä itse - eikä mikään tule koskaan valmiiksi. Tuumaamiseen ja suunnitteluun menee kaikki aika.

Tutulta kuulostaa.

Vierailija
19/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kun ei ole rahaa.

Aika vastuutonta sitten, että menit hommaamaan sen kolmion. Kukas sen sitten maksaa?

Vierailija
20/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kun ei ole rahaa.

Kenenkään ei pidä olla riippuvainen toisesta ihmisestä taloudellisesti.

No,siinäpä jatkat sitten valittamista ku oot noin yksinkertainen ja tyhmä.