On tuo mun mieheni erikoinen
Montako vuotta täällä mammat jaksaisivat odottaa että remontti valmistuu?
Kommentit (25)
Minun entisessä omakotitalossani remontti kesti n. 15 vuotta. Sitten mieheni kuoli ja möin talon.
Ei millään pahalla, mutta aika erikoinen tyyppi olet itsekin. Vakka kantensa valitsi.
Olet täällä vuosia jankannut, että miehesi on täysin persaukinen. Millä ihmeellä se sen remontin maksaisi? Tietenkään se ei koskaan valmistu.
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä vuosia jankannut, että miehesi on täysin persaukinen. Millä ihmeellä se sen remontin maksaisi? Tietenkään se ei koskaan valmistu.
Kun se saisi siihen rahoituksen. Tiedän tämän asian varmaksi
Että anoppi on tarjoutunut rahoittajaksi. Se on häneltä kyllä upeasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta rahoitus olisi kunnossa,työmiehiä olisi mutta kun se ei tee mitään. Lapsen pitää kuitenkin syksyllä jatkaa samaa joulua ja jostain on asunto löydyttävä.
Olen asunut 50-luvun rintamiestalossa.Se oli ikuisuusprojekti ja velkaa tuli paljon.Myytiin pois,velkaa jäi maksettavaksi,mutta tiesin että en kestä sellaista asumista.Nyt vuokralla uudessa rivarikolmiossa,tästä pidän:)
Se tönö on osoittautunut korjauskelvottomaksi. Rakenteet ovat homeessa niin laajalti. Mies ei vaan saa sulle sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta rahoitus olisi kunnossa,työmiehiä olisi mutta kun se ei tee mitään. Lapsen pitää kuitenkin syksyllä jatkaa samaa joulua ja jostain on asunto löydyttävä.
Jos rahaa ja työmiehiä on, niin mihin sitä ukkoa siinä tarvitaan? Pistä homma pyörimään.
No ei se nyt niin hirveän erikoinen ole. Laiskoja ja saamattomia miehiä on Suomi puolillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rahaa ja työmiehiä on, niin mihin sitä ukkoa siinä tarvitaan? Pistä homma pyörimään.
Mies omistaa talon eikä anna lupaa.
Nyt taas mies omistaa talon.
Ihan hiljattain se talo oli vielä sun ja miehen yhteistä omaisuutta. Aina tilanteen mukaan. :)
En kyllä ymmärrä,että jos et halua asua siinä homeläävässä ni ei sun ole pakko.Aikuinen ihminen tekee itse ratkaisut elämänsä suhteen.Miehen käytös ärsyttää sinua,mutta hän ei halua muuttua eli tehdä remonttia. Miestä et voi muuttaa.Voit vain tehdä itsellesi ( ja lapsillesi) paremman elämän.
Noita on. Veljeni asunut omakotitalossa 15 vuotta remontin keskellä. Vaimokin lähti, kun ei jaksanut katsoa. Ei ole rahasta kiinni, voisi teettää kaiken ulkopuolisella ja homma olisi kuukaudessa valmis. Mutta kun pitää tehdä itse - eikä mikään tule koskaan valmiiksi. Tuumaamiseen ja suunnitteluun menee kaikki aika.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä,että jos et halua asua siinä homeläävässä ni ei sun ole pakko.Aikuinen ihminen tekee itse ratkaisut elämänsä suhteen.Miehen käytös ärsyttää sinua,mutta hän ei halua muuttua eli tehdä remonttia. Miestä et voi muuttaa.Voit vain tehdä itsellesi ( ja lapsillesi) paremman elämän.
En voi kun ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Noita on. Veljeni asunut omakotitalossa 15 vuotta remontin keskellä. Vaimokin lähti, kun ei jaksanut katsoa. Ei ole rahasta kiinni, voisi teettää kaiken ulkopuolisella ja homma olisi kuukaudessa valmis. Mutta kun pitää tehdä itse - eikä mikään tule koskaan valmiiksi. Tuumaamiseen ja suunnitteluun menee kaikki aika.
Tutulta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kun ei ole rahaa.
Aika vastuutonta sitten, että menit hommaamaan sen kolmion. Kukas sen sitten maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kun ei ole rahaa.
Kenenkään ei pidä olla riippuvainen toisesta ihmisestä taloudellisesti.
No,siinäpä jatkat sitten valittamista ku oot noin yksinkertainen ja tyhmä.
En odotellut, tein itse.