Mitä mieltä cross-fit vartalomallista?
Kommentit (16)
Olipa siinä miehekkään näköinen vartalo. Siis todella voisi mennä miehestä tuo kroppa. Ei omaan makuuni, mutta en pidä fitnessvartalostakaan.
Miten naisella voi olla tuo vatsan kohta leveämpi kuin lantio? Ettei vaan olisi sukupuolta vaihtanut... osa näistä fitness "tytöistä" ei ole oikeasti tyttöä nähnytkään...
🇺🇦🇮🇱
Useimmilla miehillä on naisellisempi vartalo.
Onpa tosiaan ihan miehen näköinen kroppa. Ei viehätä ainakaan minua.
Itse ihailen eniten yleisurheilijanaisten vartaloita, etenkin korkeushyppääjiä katselen sillä silmällä, että tuollaisen vartalon haluaisin itsekin.
Ei näytä enää hyvältä. Naisella saa näkyä lihakset mutta naiselta pitäisi silti näyttää. Just tuo vatsa ja lantio näyttää erityisen pahalta. Käsivarretkin on vähän yliampuvat. Fitnesspimut näyttää kuitenkin vielä naisilta.
En haluisi noin miehekästä kroppaa, mut tolla on sentään kauniit naiselliset kasvot. Voisin vaihtaa ton kanssa kehoa ja antaisin lihasten pienentyä.
On taidettu roinata ihan kunnolla.
Hyi saatana. Miehen vartalo, jossa on etäisesti naista muistuttavan otuksen äksykasvoinen pää.
Tämä nainen oli linkitetty johonkin iltalehteen tai sanomiin otsikolla mahtava muodonmuutos - 7 vuotta sitten oli vielä "tavallinen" ja "pehmeä" ja nyt näin "upea".
Itselläkin pisti silmään tuo massiivinen vatsa ja olematon lantio.
Kaikella sitä ihmiset päätään vaivaavatkin!
Toivoisin muotiin jotain "hieman" pehmeämpää kuin siksaria naisille. Toihan on nyt surullisen ja rääkätyn näköinen, onko sillä edes kuukautisiakaan?
Mikä ihme tämä on? Vyötärö on melkein yhtä leveä kuin hartiat, mutta noi lihakset on kyllä muuten kivat.
Turhan miesmäinen kroppa. Ei hyvä
Näyttää melkein siltä kuin olisi otettu miehen kropasta kuva ja liitetty se naisen kasvoihin. Jos kasvot olisi peitetty niin luulisin mieheksi, koska en ensimmäisenä kiinnittäisi huomiota alas housuihin, jossa ei ole miehille tyypillistä muhkuraa. Enkä myöskään heti huomaisi bikiniyläosaa. Toi vatsan seutu on kyllä todella omituisen mallinen. Ei mitään naisellisuutta jäljellä.
Ot mutta itse olen turhankin pehmeä, mutta en kuitenkaan ihan tuollaiseksi haluaisi. Tarkoitus on kuitenkin saada itseni kuntoon ja mielelläni haluaisin vatsalihaksetkin hieman näkyviin, mutta en ehkä ihan pyykkilautaakaan. Sellainen naisellinen fitness- kroppa on ihan kiva mutta eivät ne ääripäät.
Yläkroppaa treenattu liikaa suhteessa alakroppaan plus massiivisen kokoiset vyötärölihakset..
Ei mielipiteitä?`