Tunnen itseni todella pinnalliseksi, mutta...
Poikaystäväni, jonka kanssa olen ollut 5 vuotta yhdessä, on lihonnut viimeisen 2 vuoden aikana 40 kiloa. Hän ei ole yhtään seksikäs mielestäni enää ja minua vain ällöttää hänen olomuotonsa.
Olen sanonut hänelle että ei ole enää hyvönnäköinen mielestäni mutta mies vin nauraa asialle ja vääntää vitsiä
Olen miettinyt eroa, koska läski, liikkumaton ihminen ei ole mielestäni sitä, mitä haluan. Olenko pinnallinen, jos jätän miehen tämän takia?
Kommentit (9)
Olet. Mutta ehkä se on miehelle parempi
että jätät niin löytää paremman naisen.
Jätä se. Miehes löytää varmasti jonkun paljon paremman kuin sinä, jonka vuoksi laihduttaa.
Olet joka tapauksessa pinnallinen, mutten tuomitse sinua siitä, koska se on ymmärrettävää. Et varmaan olisi alunperinkään kiinnostunut hänestä, jos hän olisi näyttänyt siltä miltä nyt, vaikka luonne olisi kuinka ihana ollut. Kannattaako sinun olla hänen kanssaan, jos hän ei sinua viehätä?
Jättäähän miehetkin naisen ikääntymisen vuoksi. Sitten hankkivat nuoren tilalle (jos saavat).
Hän on lihonnut koska nykyään aika ison osan ajastaan istuu tv:n tai tietokoneen ääressä. Hän ei lähde kanssani ulos enää. Hän väittää olevansa masentunut, mutta se tulee ilmi enemmänkin vain ailloin kun riitelemme tai muuten hänellä on huono päivä. Ei muista "masennustaan" koskaan kun on ns hyvä päivä. Aina riidan päätteeksi sanoo "taidan olla masentunut". Ärsyttää... oikeasti on vain laiska. Sanonut olen monta kertaa, että jos on masentunut, pitäisi mennä psykologille mutta on sitä mieltä ettei se auta...
Ja mies painoi seurustelumme alussa noin 90kg, 3 ekan vuoden aikana lihoi 10 kiloa, mutta lihoin vähän itsekin, aloimme uuden terveellisemmän elämän, mutta minä vain jatkoin sitä ja mies ei. Mies siis oainaa nyt 140kg ja minua hävettää kulkea hänen kanssaan kaupungilla.
Ap.
Jätä se. Itse en katselisi yli satakiloista miestä päivääkään.
Olet, mutta jätä vain.