Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiluokkainen kunnon perhe/pariskunta, mistä riitelitte viimeksi?

Vierailija
10.06.2017 |

Ihan siis oikeaa riitaa (huutamista/tavaroiden heittelyä/muuta melua/mykkäkoulua/pihtaamista yms.), ei vain sellainen arkinen pieni erimielisyys ja paha mieli kiireessä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitely kertoo epävakaasta mielestä

Vierailija
2/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei harrasteta huutamista, pihtaamista, mykkäkoulua tai tavaroiden heittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, harvemmin on erimielisyyksiä. Kolme vuotta sitten mies tuli tyhy-päivästä pelti kiinni kotiin, ei ole tavanomaista, joten siitä huomautin asiallisesti ettei tavaksi ota.

Vierailija
4/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitely kertoo epävakaasta mielestä

Se, ettei koskaan riitele, kertoo että sinussa on jotain vialla. Jokaisen tulisi osata riidellä. Kaikesta ei vain voi olla samaa mieltä ja toisessa jokin ärsyttää välillä.

Se, että osaa riidellä, kertoo että osaat olla oma itsesi toisen seurassa.

Vierailija
5/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei harrasteta huutamista, pihtaamista, mykkäkoulua tai tavaroiden heittelyä.

siksipä ajattelin että muistaisit harvinaisen tapahtuman vuosienkin takaa...

Vierailija
6/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta wt-aktiviteetteja. Viime erimielisyys oli siitä, kun väitin bussilinjalla 40 olevan useammin heikompaa ainesta kuin linjalla 63

Vierailija
7/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me riitelemme tällä hetkellä aika paljon. Enimmäkseen kotitöistä ja miehen harrastamisesta ja ajankäytöstä. Joskus voimme huutaa mutta mitään tavaroiden heittelyä tai mykkäkoulua emme harrasta.

Vierailija
8/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen? Antaisin muuten, mutta kostan niin en anna? En tajua. Jos riitelen, huudan, väittelen, pidän jopa mykkäkoulua, mutta seksin kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Seksi ei riidassa suju, koska ei tee mieli. Eikö se ole pihtaamista, jos ei tee mieli.

Vierailija
9/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me riitelemme, mutta siihen ei liity tavaroiden heittämistä tai pihtaamista tai mykkäkoulua. Ääntä kohotamme kyllä. En nyt muista, mistä viimeksi. Todennäköisesti olemme riidelleet siitä, että taas ollaan lähdössä myöhässä juhliin (mies on patologinen myöhästelijä).

Riiteleminen on taitolaji. Ei ole mitenkään tavoiteltavaa riidellä niin, että ympäristö kärsii tai tehdään ja sanotaan asioita, joita myöhemmin kadutaan. Kannattaa opetella riitelemään rakentavasti.

(Ne asiat, joista meillä on ollut suurimmat erimielisyydet tai joista on tullut suhteen kipupisteitä, on keskusteltu läpi pitkissä sessioissa ja jopa terapeutin avulla.)

Vierailija
10/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette riitele, onko teillä koskaan huippuseksisessioitakaan sitten?

Vierailija
11/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä, miehellä on niin kiire että homma on käynyt minulle tylsäksi. Meidän riitely ei kylläkään ole mitään huutamista ja tavaroiden heittelyä.

Vierailija
12/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä, miehellä on niin kiire että homma on käynyt minulle tylsäksi. Meidän riitely ei kylläkään ole mitään huutamista ja tavaroiden heittelyä.

Ja mitä pihtaamiseen tulee, niin en ole tehnyt tämän jälkeen aloitteita, mutta ei ole mieskään. Ei vissiin sitten huvita käyttää siihen kuin se pari minuuttia.

Vierailija
13/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon perheet eivät riitele noilla aloituksessa mainituilla WT-tavoilla. :)

Vierailija
14/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. 21v yhdessä.

Mistähän oltais "riidelty" viimeksi? Varmaan sanoin muutama viikko sitten miehelle että mua harmittaa kun hän ei ole mikään halailija/pussailija tyyppi ja itse kaipaisin sitä. Mutta ei kumpikaan korottanut ääntä. Joskus on tullut sanomista rahoista mutta turha niistäkään on riidellä kun ei asia riitelemällä parane.

Nrolle 10 - miten riitely ja huippuseksi korreloi? Meillä on huippuseksiä juuri siksi ettei riidellä:D

Vierailija
15/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kyllä riidellä noin.

Viimeksi taisi tulla vähän sanomista, kun piti lähteä mökille ja yritin pakkailla kaikkien tavarat ja saada itseni valmiiksi ja mies ja lapset ulkovaatteet päällä rivissä eteisessä päivitteli että aina sillä äitillä kestää. Saatoin hiukan sanoa takaisin. 😅

Vierailija
16/16 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meilläkään tuollaista riitelyä ole.

Viimeksi varmaan toivotin miehen hornaan kun kävi kertomassa miten lapsen fillariin säädetään käsijarru. Ihan olisi voinut antaa mun touhuta sen kanssa itsekseni eikä tulla selittämään... no mies siitä kuitenkin poistui enkä minä.

Tämäkin on luonnekysymys. Minä tykkään tehdä juttuja itsekseni rauhassa ja mies yhdessä vaikkei toinen tee vieressä muuta kuin pitää seuraa.

17v yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän