Mitä tekisit tai ehdottaisit tällaisessa tilanteessa (pitkän parisuhteen seksielämä) !?
Olen pitänyt miestä ehkä hieman haluttomana, koska meillä on seksiä korkeintaan kerran viikossa ja jopa 3 viikon taukoja on. Itse masturboin lähes päivittäin, joskus jopa pari kolme kertaa päivässä. Kysyin tänään mieheltä kuinka usein kokee tarvetta laueta ja vastaus oli että lähes päivittäin, yleensä kun en ole kotona.
Mitä ajattelisit, tekisit ja ehdottaisit tilanteessa? En tietenkään voi kieltää miestä vetämästä käteen mutta eiköhän se säännöllinen masturbointi kun en ole paikalla ole yksi syy siihen, miksi seksi ei kauheasti nappaa ainakaan usein kun olen paikalla ja seksille olisi mahdollisuus kun lapset nukkuvat. Poikkeustilanteissa joita on tosi harvoin mies tekee kyllä aloitteen juurikin päivällä mutta normaalina iltana jolloin seksille olisi lasten puolesta mahdollisuus niin ei näköjään juurikaan kiinnosta.
Joten onko ainoa johtopäätös se, että mies vetää ennemmin käteen kuin odottaa tilaisuutta yhteiseen seksiin? Niinhän se käytännössä menee. Oma masturbointini ei ole mistään yhteisestä pois mutta eikö se miehillä aina ole.
Kommentit (65)
Minä olen iltaisin niin väsynyt etten vaan jaksa enää seksiä edes ajatella. Aamuisin tykkäisin, mutta sen estää pienet lapset. Ehkä miehesi on väsynyt illalla? Onko seksinne tylsää miehen mielestä? Hoitaako hän aina kaiken työn?
Juttele sen miehesi kanssa. Sillähän se selviää. Treenaa lantionpohjalihaksiasi, molempien tuntemus paranee. Lapset joku viikonloppu hoitoon ja menette hotelliin, eikös siitä ollut tutkimuskin, että hotellissa haluja on enemmän kuin kotona. Sytytätte kunnon liekin romanttisessa hotellissa ja kotona ylläpidätte sitä roihua.
Tsemppiä kuitenkin, mitä ikinä teettekin.
Hanskaaminen on nopeaa ja helppoa, seksi ei
Vierailija kirjoitti:
Minä olen iltaisin niin väsynyt etten vaan jaksa enää seksiä edes ajatella. Aamuisin tykkäisin, mutta sen estää pienet lapset. Ehkä miehesi on väsynyt illalla? Onko seksinne tylsää miehen mielestä? Hoitaako hän aina kaiken työn?
Juttele sen miehesi kanssa. Sillähän se selviää. Treenaa lantionpohjalihaksiasi, molempien tuntemus paranee. Lapset joku viikonloppu hoitoon ja menette hotelliin, eikös siitä ollut tutkimuskin, että hotellissa haluja on enemmän kuin kotona. Sytytätte kunnon liekin romanttisessa hotellissa ja kotona ylläpidätte sitä roihua.
Tsemppiä kuitenkin, mitä ikinä teettekin.
Mies ei ole iltaisin väsynyt vaan minä olen. Mutta eihän miestä illalla enää paneta jos on päivällä runkannut. Itse masturboin sitten yleensä pikaisesti ennen kuin nukahdan ja mies jää yksin valvomaan koska saa nukkua pitkään toisin kuin minä. Ei ole mies tuntumasta valittanut ja treenaan kyllä, onhan sekin treeniä että joka päivä saa (yksin) orkun. Ja muutenkin treenaan. Ei ole lapsille hoitajaa jotta ilman heitä pääsisimme hotelliin kuin ehkä kerran pari vuodessa. Viimeksi kun olimme hotellissa, miestä ei yhtään huvittanut seksi kanssani mutta sitä oli silti koska halusin ja kävin päälle. Mies ei tosiaan tee kaikkia töitä, saa suuseksiäkin lähes aina ja minä ehkä kerran vuodessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ero kovin suuri ole, koska mua ei edes tarvitse lämmitellä. Ainoa hankaluus se että "tarvitsee" hieroa klittaa siinä samalla minuutin - 3 min koska en tule pelkällä panolla. Ap
Ei makeaa mahan täydeltä,harvoin seksiä mutta laadukkaampaa.
1-2 kk:n tauko ei ole yhtään mitään.
Tuo kyllä jo kuulostaa sairaanloiselta jos joka päivä pitää runkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ero kovin suuri ole, koska mua ei edes tarvitse lämmitellä. Ainoa hankaluus se että "tarvitsee" hieroa klittaa siinä samalla minuutin - 3 min koska en tule pelkällä panolla. Ap
Niin no jos tuon hieromisen hoidat itse niin ei pitäisi olla paha nakki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos tuon hieromisen hoidat itse niin ei pitäisi olla paha nakki
Joskus hoidankin mutta kyllä mieskin saa luvan hieroa koska saan siten voimakkaammin eikä edes nuole vaikka halauisin kuin todella harvoin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä jo kuulostaa sairaanloiselta jos joka päivä pitää runkuttaa.
Pyh, tervettä ja terveellistä. Miehelle ja naiselle. Ap
Mitä tekisin?
Toki elisin kuten nytkin. Ei seksiä voi toiselta pakottaa
No sanoin jo sille että aika surullista jos kumpikin runkkaa yksin joka päivä ja yhteistä seksiä ei ole edes joka viikko. Lapsistahan se tavallaan johtuu, joskus jos ollaan jostain erikoisesta syystä oltu päivällä kotona ja lapset muualla, seksiä on lähes aina ollut silloin. Ap
Mietin että ehkä voisin koittaa itse tehdä iltaisin useammin aloitteita ja sitten tinkiä yöunistani. Joskus aikaisemmin teinkin niin kunnes se alkoi tuntua epäreilulta koska minä olen meistä se joka on jatkuvassa univajeessa. Ap
Eikö kellään enää mitään ideaa tähän? Tai vertaistukea? Ap
Yritä nyt jollain tavoin tehdä se seksi kanssasi haluttavaksi, viettele, ole houkutteleva, käytä mielikuvitusta älä vain käy päälle. Tarkoitan siis, että teiltä varmaan puuttuu se seksuaalinen jännitys, jota voi luoda. Kokeile ja ylläty. Siihen ei tarvita hotellihuonetta, päinvastoin. Jos olet itse olet aina valmis seksiin, et varmaan ole tullut ajatelleeksi, miten toinen houkutellaan siihen mukaan. Voisit vaikka aloittaa kyselemällä vaivihkaa mieheltäsi mikä on seksikkäintä mitä hän tietää.
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt jollain tavoin tehdä se seksi kanssasi haluttavaksi, viettele, ole houkutteleva, käytä mielikuvitusta älä vain käy päälle. Tarkoitan siis, että teiltä varmaan puuttuu se seksuaalinen jännitys, jota voi luoda. Kokeile ja ylläty. Siihen ei tarvita hotellihuonetta, päinvastoin. Jos olet itse olet aina valmis seksiin, et varmaan ole tullut ajatelleeksi, miten toinen houkutellaan siihen mukaan. Voisit vaikka aloittaa kyselemällä vaivihkaa mieheltäsi mikä on seksikkäintä mitä hän tietää.
En sanoisi että se puuttuu, on sitä kohtalaisen useinkin mutta aina lapset paikalla. Ja kun lapset nukkuvat Ehkä vihdoinkin, kumpikin on kai aika ryytynyt siinä ja ilta menee tv:n ääressä kunnes mua väsyttää jo todella paljon. Tuntui teennäiseltä alkaa yrittää vietellä miestä heti illalla kuin mahdollista. Sekin siis kokeiltu. Ja miksi minun pitäisi yksin nähdä ihan kaikki vaiva seksin eteen? Tiedän mikä miehestä on seksikästä. Entä mikä minusta? Eikö minulla ole mitään oikeutta saada seksissä mitä haluan?! Ap
Miehet haluaa saalistaa. Sä olet liian helppo. Missä jännitys ja valloitus, jos sinä olet aina jaloissa oottamassa valmiina kuin koiranpentu. Ei miehen kiima ehdi tuossa kasvaa tai saa edes tilaa kasvaa. Sanot vielä ettet edes vaadi paljon kun olisit jo valmiina... noniin, onpas kiihottavaa. Miestä pitää vähän kiusoitella. Ja huom vähän, en tarkoita vuoden seksilakkoa.
Törmään täällä tähän jatkuvasti. Ne naiset jotka vähän pihtaa niin niiden miehet haluaa. Niillä naisilla jotka olis valmiina koko ajan, tuntuu olevan aina nämä haluttomat miehet.
Ja joo, varmasti on epäsuosittu mielipide eli antaa vaan tulla alapeukkua.
N28 kirjoitti:
Miehet haluaa saalistaa. Sä olet liian helppo. Missä jännitys ja valloitus, jos sinä olet aina jaloissa oottamassa valmiina kuin koiranpentu. Ei miehen kiima ehdi tuossa kasvaa tai saa edes tilaa kasvaa. Sanot vielä ettet edes vaadi paljon kun olisit jo valmiina... noniin, onpas kiihottavaa. Miestä pitää vähän kiusoitella. Ja huom vähän, en tarkoita vuoden seksilakkoa.
Törmään täällä tähän jatkuvasti. Ne naiset jotka vähän pihtaa niin niiden miehet haluaa. Niillä naisilla jotka olis valmiina koko ajan, tuntuu olevan aina nämä haluttomat miehet.
Ja joo, varmasti on epäsuosittu mielipide eli antaa vaan tulla alapeukkua.
Tässä on varmasti perää. Mutta mitä ehdotat? Että alan vihjailla haluavani panna ennemmin muiden kanssa tai dildon? En ala pelata tutun ihmisen kanssa mitään sellaista peliä etten haluaisi seksiä jos haluan. Joten mitä ehdotat? Ap
Mies on sitä paitsi pelännyt että jätän sen koska tietää miten tyytymätön olen seksielämäämme, joten ei se minua minään koiranpentuna pidä. Ap
Olo on nyt todella ristiriitainen, toisaalta olen todella mielissäni että miehellä on ikäisekseen (yli 40) tarve seksiin, mutta samaan aikaan olen todella pettynyt miksei miestä ole kiinnostanut panostaa enempää seksiin tässä suhteessa. Ehkä kyllästytän miestä seksuaalisesti niin paljon, ettei vain viitsi koskaan odottaa takiani iltaa kun mieli tekee, vaan hoitaa tarpeen ennemmin yksin. Ap