Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanut vauvalahjaa töistä..

Vierailija
10.06.2017 |

..ei siinä muuten mitään mutta kyllä ihmetyttää kun äitiyslomalle jääneelle kollegalle jo sitä suunnitellaan, itse olen juuri palannut äitiyslomalta töihin. Hoitoalalla siis työskentelen.
Kuinkas muilla on ollut? Järjestetäänkö teillä kaikenmaailman keräyksiä? Itse en kyllä takuulla osallistu enää yhteenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu siitä, onko paikalla joku, joka viitsii järjestää. Toiset viitsii, toiset ei. 

Vierailija
2/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meillä aina keräyksiä synttäreitten ja muiden muistamisten takia. Vauvalahjaksi kaikki sai samanlaisen mukin ja lautasen, oikein tyylikkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin: En saanut mitään vauvalahjaa tai edes korttia töistä, mutta muille oli ollut keräyksiä. Myönnän, että tuntui pitkään ikävältä, vaikka ilmeisesti unohtamiseni ei ollut tahallista.

Vierailija
4/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen kissanristiäisiin on kerätksiä. Osallistun harvakseltaan. En halua itse muistamisia.

Vierailija
5/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut mitään, vaikka kaikki aiemmin äitiyslomalle saaneet saivat muistamisen sekä lomalle jäädessään että vauvan synnyttyä.

Vierailija
6/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut minäkään mitään. En kummallakaan kerralla. En ole saanut myöskään häälahjaa. Tuskin tulen saamaan edes eläkelahjaa. Terv. Opettaja

Vierailija
7/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut muuta kuin pienen kukkakimpun. En kyllä odottannutkaan mitään. En itse osallistu keräyksiin, koska yhteen aikaan meillä kiersi koko ajan joku kerjäämässä johonkin ja pienin sallittu summa oli 20euroa. Lopetin aika nopeaa osallistumisen, kun parhaimmillaan olisi mennyt 100 euroa kk työkavereille, joista en siis edes erityisemmin välitä.

Vierailija
8/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi buuhuu, sulla on sentään töitä!

Vierailija
9/9 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää, et aina kerätään rahaa johonkin.

Vauva, synttärit yms.

Itse en odota mitään, joten en myöskään osallistu.