Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaaja-asiantuntijat, auttakaa kärryiltä pudonnutta

Vierailija
10.06.2017 |

Millä tuotteella saa ihonvärin tasaisemmaksi, mutta ilman sellaista mattaista "talkattua" pintaa? Joku voide? Käytössä on nyt meikkipuuteri (joka on varmaan väärän sävyinenkin), mutta en pidä enää siitä puuteroidusta lookista joka siitä tulee. Tavoitteena siis sellainen ihan kevyt ihonvärinsoitus, isoimpana ongelmana tummat silmänaluset.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ollut ongelmia tummien silmänalusten kanssa. Ostin Kicksin concealer kitin ja nyt saa hetkessä ne piiloon vaikka tuotek onkin etupäässä varjostamiseen tarkoitettu. Sun ap kannattaisi satsata kunnon isoon siveltimeen ja levittää sillä puuteri. Ei tuu niin "kakkumainen lopputulos. Ja kunnon kosteusvoide ennen meikkivoidetta. Maybellinen Fit me sarja on toiminut ainakin mulla ja näin kesällä riittää kun laittaa ensin aurinkorasvan ja sen jälkeen meikkivoiteen&puuterin.

Olen aina levittänyt puuterin siveltimellä. Ongelma on se mattamainen lopputulos, haluaisin iholle kuulautta jota puuterilla ei saavuta. Ap

No silloin kannattaa hommata tuollainen concealer kit. Siinä on vaaleampi sävy kuulautta antamaan ja 2 tummempaa varjostukseen. Melkein menisin Kicksiin, Sokokseen, Emotioniin ja pyytäisin myyjältä vinkkejä. Myös aurinkopuuterilla saa hehkua.

Hmm.. taidan noi varjostushommat jättää vähän nuoremmille. Pientä tasoitusta vain kaipaan iholle, en niinkään meikatun näköistä lopputulosta :) ap

Vierailija
22/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö hyvälaatuisia ihonväriä tasoittavia, mutta naaman luontevaksi eikä maskiksi jättäviä bb- tai cc-voiteita tai meikkipuutereita tai mitä vaan paitsi varsinaisia meikkivoiteita luonnonkosmetiikkana? Osaisko joku suositella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla korealainen cushion meikkivoide. Länsimaalaiset jättää tavallisesti mataksi, mutta korealaiset tuotteet tuo kuulautta ihoon. Ja cushion-tyyppinen on toiminut mulle parhaiten.

Kerro lisää, en ole kuullutkaan? Ja korealainen kosmetiikka kiinnostaa muutenkin, aion siirtyä kokeilemaan sitä kunhan saan nämä nykyiset tuotteet käytettyä.

Ap

No, itse ostan ebaysta luotettavalta myyjältä ja tarkistan, että tilaus tulee varmasti Koreasta.

Tuo levitystapa painelemalla sopii mulle, peittää hyvin laajentuneet ihohuokoset ja tyynystä tulee voidetta sopivasti eikä liikaa. Sitä määrää voi helposti itse säädellä tai kerrostaa ohuempia kerroksia.

Ominaisuuksista katsoo itselle sopivia, peittävämpää, kosteuttavaa tms. Useimmat ovat noita kuulaita, kuvauksessa saattaa lukea "radiance", "dewy" tai "glow". Kunhan ei lue matte niin luultavasti on kuulas.

Mulla ei ole mitään tiettyä merkkiä mitä ostaisin, katson ominaisuuksien mukaan. Viimeksi ostin peittävämpää ja mattemaisempaa testimielessä, lisään highlighteria jos haluan enemmän hehkua.

Vierailija
24/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancomen meikkivoide Miracle Teint tai tyynyssä oleva meikkivoide on parhaita, kysy hyvin meikatulta myyjältä. Cliniquella on luonnollisen lopputuloksen tuovia tuotteita myös. Unohda Lumenet ja muut halpikset, laatu ja hyvä lopputulos maksaa.

Höpö höpö!

Pienelläkin rahalla saa ihan hyvää tulosta, turha yrittää mokomaa käännytystä selektiivisiin merkkeihin.

Meikkaustaidottomat ne luksusmerkeillä koreilee!

Vierailija
25/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ranskalaiset naiset ajattelevat, että tummat silmänaluset ovat pop.

Vierailija
26/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voiteet ovat kevyempiä kuin varsinaiset meikkivoiteet.

Sittenhän on myös erilaisia sävyttäviä päivävoiteita, itse en ole kyllä koskaan tullut kokeilleeksi, mutta niillä varmaan saa luonnollisemman tuloksen kuin meikkivoiteilla.

Jos tiettyihin kohtiin haluaa peittoa, niin paikallisesti voi käyttää jotain paksumpaa tuotetta (peitepuikkoa tai peitevoidetta) vain yksittäisiin kohtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi