Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edge duo edullisemmin?

29.03.2006 |

Hei kaikki. Meillä on edessä yhdistelmien osto. Olen haaveillut noista Emmaljungan edge duo -vaunuista sillä sporttirungolla, mutta ainakin täällä Oulussa ne on aivan törkeän kalliit (795)! Onko kellään varmaa vinkkiä, mistä ne voisi saada edullisemmin? Voit vastata myös hlökohtaiseen emailiini ta-daa(at)luukku.com

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikkeessa oli sitten vuodenvaihteessa välipäiväale, jolloin kaikki (eli suurin osa tuotteista) oli vähintään -10%. Sieltä sitten ostimme nuo, aleahan tuli kokonaiset 79,5e. Mutta parempi tuo ale kuin ei mitään...

Ovat kyllä olleet ihanat, meillä vaunukoppaa käytettiin noin 9kk, ja nyt ollaan kohta pari kuukautta käytetty ratasosaa. Tosin kuomu minusta oli jotenkin " epämääräinen" ratasosan kanssa, joten kävin tilaamassa noihin Ceroxin kuomun. Tuli ihmeen nopeasti, ja sopii mielestäni todella hyvin. Onhan se tietysti ymmärrettävää että kompromisseja joudutaan tekemään kun saman kuomun tulisi sopia sekä vaunu- että ratasosaan. Mutta nyt kun minulla on molempiin oma kuomu, olen välillä nukuttanut poikaa pihalla vaunuosassakin, on todella nopea vaihtaa.

Eli tuota pientä kuomuhommaa lukuunottamatta todella hyvät ja saman valinnan tekisin uudelleenkin.

Vierailija
2/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme Emmaljungan Duo Edget kaksi vuotta sitten Haaparannasta yli 100 euroa halvemmalla kuin täältä Oulusta. Kannattaa soittaa Jala- liikkeeseen ja kysellä hintoja, puhuvat suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Kemissä on halvemmat hinnat kuin muualla. Me ostettiin edget Kemistä vuosi sitten ja hintaa oli 650¿ ja lisäksi saatiin untuvapussi kaupanpäälle. Plussana tähän on se että takuuasiatkin voi sitten hoitaa suomessa eikä ruotsin puolella. Lisäksi Kemissä saa tosi hyvää palvelua.

Puzzle