Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielteinen ahdistelija

Vierailija
10.06.2017 |

Luin juuri mielenkiintoisen uutisotsikon ahdistelun kohteeksi joutuneesta Katjasta. Mielestäni ahdistelijat pitäisi saada suurempi tuomio miettien miten paljon pelko a ja ahdistusta aiheuttavat. Tosin ihmettelen miksei Katja vain vaihtanut numeroaan ja sanonut perheensä tekevän samaa jottei Markus pystyisi ahdistelemaan kaikkia. Mut kai nuo hullut aina uuden keinon löytää. http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005245474.html

Itseäni ahdisteli Amerikkalainen mies melkein 3vuotta. Meillä oli muutaman vuoden pitkänmatkan suhde ja muutamia kertoja tavattiin. Ihan tavallisesti käyttäytyi ja tuntui mukavalta mutta sitten kun päätin suhteen mies sekosi täydellisesti. Lähetti minulle uhkaavia viestejä, sitten laittoi jonkun muun suomalaiskaverinsa ahdistelemaan perhettäni. Ja miehestä ei eroon päässyt vaikka blokkasin facessa ja muissa sillä hän juoruili muille minusta ja teki hulluja huhuja ja jollain ihme tavalla sai ihmiset lähettelemään viestejä minulle. No siitä kerrasta jo opin ettei enään koskaa aloita tuollaista pitkänmatkan suhdetta sitten millää. Olin siis nuorempi kun tämä tapahtui ja erosin miehestä ihan turhien eripurien takia, ei sovittu yhteen ja tietenkin se pitkävälimatka stressasi kumpaakin.
Onko teillä ollut hulluja stalkkereita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän