Kuinka paljon voin pudottaa painoa poistamalla kohdun?
Olen 25v, yksi lapsi jo hankittu, pituutta vähän alle 170 ja painoa..liikaa. Mallinhommia. Munuaisen voisi lahjoittaa samalla.
Kommentit (11)
Mitähän lienee painavan, jonkun kilon varmaan.
Sinusta on ihan ok siirtää tuollaiset ulkonäköpaineet myös lapselle?
100g laihdut, kyllä mun mielstä on kannattava päätös! Saat vielä osteoporoosin kaupan päälle, niin laihdut lisää kun luuntiheys pienenee:)
Ei se kohdun poistaminen poista läskiä muualta. Eikä painolla ole merkitystä, vaan mitoilla. Lihas painaa enemmän kuin läski.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuussa taas kuvaussessio ja ahdistaa liika paino. En ole varmaankaan sen takia vielä kuuluisa kun olen liian lihava..
Tai liian lyhyt? Mutta hei, kesäkuu ei ole ihan vielä edes puolivälissä. Jos kuvaukset on ensi kuussa, ehdit laihduttaa siihen mennessä saman verran mikä lähtisi kohdun ja molempien munuisten poistossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kohdun poistaminen poista läskiä muualta. Eikä painolla ole merkitystä, vaan mitoilla. Lihas painaa enemmän kuin läski.
No kun on niin sitkeää läskiä kun ei meinaa lähteä vaikka juoksen joka päivä ja tarkkailen syömistäni. Mietin jos tuolla saisi pudotettua.
Jää kyllä rumat arvet...syö mieluummin vaikka pumpulia?
Miksi niin monet mallit ja missit ovat niin lapsellisia? Tuli vaan mieleen, vaikka provohan tämä on.
Jos poistat sen raskauden aikana, niin painoa putoaa enemmän.
Ensi kuussa taas kuvaussessio ja ahdistaa liika paino. En ole varmaankaan sen takia vielä kuuluisa kun olen liian lihava..