Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan baarista aina jonkun hyvännäköisen miehen mukaani

Vierailija
10.06.2017 |

Mikä mua vaivaa? Olen 40 v sinkkunainen ja aina kun menen baariin, haluan sieltä mukaani jonkun hyvännäköisen nuoren miehen. Musta on jotenkin kiihottavaa kokeilla, millaisia miehet ovat sängyssä, miten hyvin ne hoitelevat mut ja millaisia ne ovat kun laukeavat.

Tiedän, ettei ole kovin fiksua toimintaa pitemmän päälle, mutta olen jotenkin jäänyt koukkuun. Ei sitä yksin viikonloppuiltaisin kotonakaan jaksa sohvalla maata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy juoda todella paljon, jos onnistut aina löytämään hyvännäköisen miehen.

Missä kaupungissa käyt ravintoloissa?

Vierailija
2/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tunnetaan jo nuorten miesten piirissä sinä helppona jolta lohkeaa aina kun sanoo pari fraasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä tulee juotua, mutta ovat miehet olleet vielä aamullakin hyvännäköisiä. :D

Käyn pääkaupunkiseudulla baareissa. Vähän siellä sun täällä, ei vakipaikkoja.

ap

Vierailija
4/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut tunnetaan jo nuorten miesten piirissä sinä helppona jolta lohkeaa aina kun sanoo pari fraasia.

No, en usko, koska en käy samoissa paikoissa monta kertaa vuoden aikana. Vaikkei se mun maailmaa kaatais.

ap

Vierailija
5/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäisen ja tykkään myös nuoremmista miehistä. Missä paikoissa käyt? Mistä saa helpoiten nuoren kollin mukaan? Näytätkö ikääsi nuoremmalta? Kerro salaisuutesi :)

Vierailija
6/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäisen ja tykkään myös nuoremmista miehistä. Missä paikoissa käyt? Mistä saa helpoiten nuoren kollin mukaan? Näytätkö ikääsi nuoremmalta? Kerro salaisuutesi :)

Tarkennetaan vielä, että nuorella miehellä tarkoitan 26-30 v miestä. :) Viitisen vuotta sitten meni vielä +20 v mieskin, mutta nyt ei kyllä enää niin nuorta!

Näytän kuulemma 10 v nuoremmalta kuin mitä olen. Arvaavat yleensä 28-32-vuotiaaksi. Yleensä olen kiinnostunut miehestä ylipäänsä, kyselen ja juttelen. En kerro ikääni tai kauheasti muuta henkilökohtaista (kuten lapsista) ellei kysy. Ja tietty meikkiä maltillisesti (ei sotamaalausta), mekkoa tai muuta naisellista ja seksikästä muttei tyrkkyä (en käytä minimekkoja tai avaria kaula-aukkoja). Positiivinen ja sosiaalinen asenne.

Kuten sanoin, mulla ei juuri ole vakipaikkoja. Mutta ainakin Apollossa, Vantaa-hotellilla, Anna K:ssa tai Kerava-Järvenpää-akselin baareissa sekä laivalla käy  kyllä flaksi. :) 

Nuoria miehiä on ilo katsella ja koskea niiden hyvännäköistä ja kestävää kroppaa. Ne ovat myös uteliaita ja avoimia seksin suhteen. 

ap

Vierailija
7/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpon kuuloista naisilla tuo, kun odotellaan vaan innosta kihisten, että mitenhän mies hoitelee minut. Miehillä taas hirveä paine hoidella nainen hyvin ja mielellään isolla kalulla, ettei sana lähde kiertämään, että tuo ei osaa hoitaa naisia.

Tämän takia poikuus on edelleen tallella. Miehillä on paljon suuremmat ulkonäköpaineetkin kuin naisilla. Melkein kuka tahansa nainen kelpaa seksiin, mutta miehistä vaan hyvännäköiset ja kiinteät, vaikka nainen olisi 10 vuotta miehiä vanhempikin.

Vierailija
8/8 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpon kuuloista naisilla tuo, kun odotellaan vaan innosta kihisten, että mitenhän mies hoitelee minut. Miehillä taas hirveä paine hoidella nainen hyvin ja mielellään isolla kalulla, ettei sana lähde kiertämään, että tuo ei osaa hoitaa naisia.

Tämän takia poikuus on edelleen tallella. Miehillä on paljon suuremmat ulkonäköpaineetkin kuin naisilla. Melkein kuka tahansa nainen kelpaa seksiin, mutta miehistä vaan hyvännäköiset ja kiinteät, vaikka nainen olisi 10 vuotta miehiä vanhempikin.

Se on kyllä huono asetelma, jos odotetaan vain toisen tyydyttävän itsensä eikä itse laita tikkua ristiin. Kyllä molemmilla pitää olla aloitekykyä ja osallistua yhtälailla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi