Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtazapin 3,75mg, auttaako nukkumaan?

Vierailija
09.06.2017 |

Ja monelta kannattaa ottaa? Tekeekö aamuväsyneeksi? Kauan kestää että alkaa vaikuttaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
2/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut. Alkaa vaikuttaa aika nopeasti, yleensä puolen tunnin jälkeen olin jo unessa. En huomannut että aamulla olisi koskaan ollut mitenkään erilainen olo kuin yleensä eikä keskellä yötäkään ollut semmoinen pöhnäinen olo mitä unilääkkeistä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on auttanut. Alkaa vaikuttaa aika nopeasti, yleensä puolen tunnin jälkeen olin jo unessa. En huomannut että aamulla olisi koskaan ollut mitenkään erilainen olo kuin yleensä eikä keskellä yötäkään ollut semmoinen pöhnäinen olo mitä unilääkkeistä tulee.

Okei, eli voinen ihan rohkein mielin ottaa sitten kun käyn nukkumaan. Pakko saada unettomuuskierre katkaistua :/ -ap

Vierailija
4/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden, jolla on auttanut. Ja kaksi, joilla jää tuosta älytön pöhnä päälle myös pitkälle seuraavaan päivään. On yksilöllistä!

En ottaisi jos aamulla pitää olla skarppina töissä/ajamassa autoa. Ainakaan ensimmäistä kertaa tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
5/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat sen napin noin pieneen osaan? Mä otan nyt 1/3 eli 5mg. Heti alkoi vaikuttaa aamuyön uniin.

Otan sen 20.30 ja nukkumaan n22

Vierailija
6/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat sen napin noin pieneen osaan? Mä otan nyt 1/3 eli 5mg. Heti alkoi vaikuttaa aamuyön uniin.

Jatkan: jos voin nukkua 7 saakka ei tule pöhnää mutta 6 aikaan herätessä väsyttää.

Vierailija
7/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheutti aikamoisen pöhnäolon seuraavalle päivälle ja kauheet mässyt päälle. En viitsinyt kovinkaan pitkään niitä syödä, kun olo oli ihan yhtä väsynyt päivällä, oli sitten nukkunut tai ei.

Vierailija
8/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden, jolla on auttanut. Ja kaksi, joilla jää tuosta älytön pöhnä päälle myös pitkälle seuraavaan päivään. On yksilöllistä!

En ottaisi jos aamulla pitää olla skarppina töissä/ajamassa autoa. Ainakaan ensimmäistä kertaa tuollaisessa tilanteessa.

Ei tarvii herätä aikaisin, eikä olla skarppina. -ap

Vierailija
9/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terävällä veitsellä. Mulla on kestäny nukahtaa, sit saatan heräillä öisin ja liia aikasi aamul ei oo uni enää tullu. -ap

Vierailija
10/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aiheutti aikamoisen pöhnäolon seuraavalle päivälle ja kauheet mässyt päälle. En viitsinyt kovinkaan pitkään niitä syödä, kun olo oli ihan yhtä väsynyt päivällä, oli sitten nukkunut tai ei.

Mielummin se pöhnä kuin oksettava olo vähistä unista. -ap

Vierailija
11/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli voinen ihan rohkein mielin ottaa sitten kun käyn nukkumaan. Pakko saada unettomuuskierre katkaistua :/ -ap

Ehdottomasti ota rohkein mielin! Mulla ekan yön jälkeen oli seuraavana päivänä iltapäivään asti todella raskas ja takkuinen olo, mutta seuraavan yön jälkeen sellaista oloa ei enää ollut. Uniteho alkoi toden teolla tuntua n. viikon käytön jälkeen. Suositan, ainakin itellä on toiminut tosi hyvin ja auttanut merkittävästi unettomuuteen. Toivottavasti toimii sullakin!

Vierailija
12/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ota rohkein mielin! Mulla ekan yön jälkeen oli seuraavana päivänä iltapäivään asti todella raskas ja takkuinen olo, mutta seuraavan yön jälkeen sellaista oloa ei enää ollut. Uniteho alkoi toden teolla tuntua n. viikon käytön jälkeen. Suositan, ainakin itellä on toiminut tosi hyvin ja auttanut merkittävästi unettomuuteen. Toivottavasti toimii sullakin!

Joo täytyy ottaa :) ei haittaa jos oon ihan kukkuu, sit meen vaikka suihkuun ja ulos ni virkistyy. Pääasia että sais nukuttua! Toivotaan että auttaa. -ap

Vierailija
13/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi saattaa tulla pöhnä jos peruskunto on huono (varmaan pitkän unettomuuden jälkeen onkin).

Kannattaa kokeilla puolikkaalla pillerillä aluksi, pyydä apteekista sellainen pilleri jossa on halkaisuvako.

Jos käyttää viikon tai pari niin pöhnä vähenee ja alkaa uni paranemaan.

Tai sitten ei, riippuu onko unettomuuden aiheuttajat pään sisällä vai ulkona ja onko mahdollisuutta päästä rauhalliseen ympäristöön nukkumaan.

Tuo lääke ei sitten ratkaise niitä ongelmia jotka unettomuuden aiheuttavat, se on pelkkä hätäapu.

Vierailija
14/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatz kirjoitti:

Aluksi saattaa tulla pöhnä jos peruskunto on huono (varmaan pitkän unettomuuden jälkeen onkin).

Kannattaa kokeilla puolikkaalla pillerillä aluksi, pyydä apteekista sellainen pilleri jossa on halkaisuvako.

Jos käyttää viikon tai pari niin pöhnä vähenee ja alkaa uni paranemaan.

Tai sitten ei, riippuu onko unettomuuden aiheuttajat pään sisällä vai ulkona ja onko mahdollisuutta päästä rauhalliseen ympäristöön nukkumaan.

Tuo lääke ei sitten ratkaise niitä ongelmia jotka unettomuuden aiheuttavat, se on pelkkä hätäapu.

Joo, mulla on nettiterapia menossa, ja tarkotus alkaa käymään psyk.sairaanhoitajalla ja alkaa käsittelemään asioita. Stressiä ja asioita jotka on vaan sulkenut mielestä, ja turhia pelkoja. -ap

Vierailija
15/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi pieni annos mirtatsapiiniä, uskallat mun mielestä ottaa ihan rauhallisin mielin sen. Onko lääkäri määrännyt tuon annoksen vai puolititko itse? Kokeile omaan tahtiin mikä annos on sopiva unta tuomaan.:) Toivottavasti uniongelmat ratkeavat!

Vierailija
16/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tosi pieni annos mirtatsapiiniä, uskallat mun mielestä ottaa ihan rauhallisin mielin sen. Onko lääkäri määrännyt tuon annoksen vai puolititko itse? Kokeile omaan tahtiin mikä annos on sopiva unta tuomaan.:) Toivottavasti uniongelmat ratkeavat!

Kokeilen itse :) eräs lääkäri joskus neuvoi. Täytyy kohta ottaa kun käyn nukkumaan. Toivotaan että auttaa! -ap

Vierailija
17/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on nukuttanut. -ap

Vierailija
18/25 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testailen tätä. 3,75 mg annoksella, lääkärin määräämä. Otin jo puolituntia sitten koska pelkään jos on pöhnä pitkälle päivää huomenna töissä. Univelkaa kauheesti kun ei nukaha kunnolla ja sit saatan heräillä aamuyöllä tai liian aikaisin aamulla.

Tarkotuksena käyttää tätä lääkettä vain satunnaisesti sillon kun pitää katkaista univelka kierre.

Vierailija
19/25 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääke lihottaa!

Vierailija
20/25 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lääke lihottaa!

Tiiän. Satunaiiskäytössä vaa otan näitä. Eli tyylii 2 tämmöstä 1/4 osa pilleriä 1-2 kertaa viikos ja sit monta viikkoo taukoa. Kunha nyt vaa sais 1-2 yötä nukuttua normisti