Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoripyöräilyä, mökkeilyä yms. harrastavat naiset...

Mökkeilevä motoristimies.
09.06.2017 |

Oletteko törmänneet tällaisiin deitti-ilmoituksiin ja sitten paljastuu, ettei mitään moottoripyörää (joskus edes sen ajoon oikeuttavaa korttia) olekaan. Tai mökkiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilevä motoristimies. kirjoitti:

Oletteko törmänneet tällaisiin deitti-ilmoituksiin ja sitten paljastuu, ettei mitään moottoripyörää (joskus edes sen ajoon oikeuttavaa korttia) olekaan. Tai mökkiä.

Ne harrastaa näitä miesten pyörillä ja mökeillä. Jos vehkeitä ei ole tarjota, ei kannata ottaa yhteyttä. Itse harrastan timanttien keräilyä ja kaukomatkoja.

Vierailija
2/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkeilevä motoristimies. kirjoitti:

Ne harrastaa näitä miesten pyörillä ja mökeillä. Jos vehkeitä ei ole tarjota, ei kannata ottaa yhteyttä. Itse harrastan timanttien keräilyä ja kaukomatkoja.

Ahaa, voiko naiset olla näin kylmiä? En usko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Tinder- onnenonkija.

Vierailija
4/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä löytyy, mökkiä ei. Tosin mulla on ukkokin.

t: mamma vm-69

Vierailija
5/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella moottoripyöräilyä harrastavaa naista, josta voisin olla kiinnostunut. Omaan hyvin laajaan tuttavapiiriini ei kuulu ainuttakaan.

Vierailija
6/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella moottoripyöräilyä harrastavaa naista, josta voisin olla kiinnostunut. Omaan hyvin laajaan tuttavapiiriini ei kuulu ainuttakaan.

Aivan, he haluavat olla "vyöruusuja".

Vierailija
7/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kyllä se sulle kohta mökin ostaa.

Vierailija
8/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mökkeilen, on oma mökki. Moottoripyöräilystä en ole kiinnostunut en näe siinä oikein järkeä. Istua nyt henkensä kaupalla kahden pyörän ja moottorin päällä suojana pelkkä nahka-asu - ja sitten kun pysähdytään, niin on ihan tajuttoman kuuma (kesällä) niissä tamineissa. Ajan mielummin avoautolla kesällä kuin moottoripyörällä.

Käviskö sulle mökkeilevä nainen? Voisin sitten ajaa avoautolla ne reitit, jotka sinä kulkisit sillä moottoripyörälläsi.

Vierailija
9/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lottovoittajan matkassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta oma okt on jo sen verran mukavalla paikalla ja kohta pihaan tulee allaskin, joten menee kyllä mökistä. Mielummin ehkä se mökki sitten jostain Espanjasta. Panostetaan kuitenkin nyt ensin siihen, että ukkokin saa hommattua motskan, jotta päästään yhdessä reissaan. Yksin ajelu on tylsää.

Vierailija
10/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lottovoittajan matkassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän alentavaan kommenttiin vielä sen verran, että mulla on nuoruudessa ollut montakin moottoripyörää ja kun tuli taloudellisesti mahdollista ostaa sellainen taas, tein sen ja ihan omilla perityillä rahoilla, kun taas mies ajoi ekaa kertaa elämässään sitä mun pyörää. Joten älä huoli, en ole lompakkoloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän