Häpykumpuni on ISO
Häpykumpu on todella iso että tiukkoja housujaan en voi pitää. Olen pieni kokoinen muuten mutta "ylinmääräiset läskit" valunut alakertaan. 😩
Mä häpeän oikeasti todella paljon. En voi olla rannalla bikinit päällä kun näyttää että minulle on penis
Kommentit (13)
Laita kuva, niin arvioimme. Kuulostaa tosin siltä että kumpusi on upea kamelinvarvas tiukoissa spandex-housuissa.
Korkea häpykumpu pn todella seksikkään näköinen. 😍
Mulla on myös, mutten kyllä sitä ole koskaan teini-iän jälkeen hävetä, miksi pitäisi? Sellaisia turhanpäiväisiä asioita mihin et voi itse vaikuttaa on aivan turha murehtia, tulee vain paha mieli eikä siitä hyödy mitään. Todennäköisesti kukaan muu ei edes kiinnitä asiaan huomiota, itse en ainakaan vilkuile muiden alapäitä rannalla ollessani. Siksi toisekseen ymmärrän että meitä ihmisiä nyt vain on hyvin eri näköisiä, kokoisia ja muotoisia ja varmaan kaikista löytyy joku outous joka itseä häiritsee ja muita ei,olkoon se sitten epäsymmetriset sieraimet tai muita selkeästi pidempi varvas...
Normaaleja miehiä kiinnostaa valloittaa kaikki kummut, myös mäet jopa vuoret.
Vierailija kirjoitti:
Häpykumpu on todella iso että tiukkoja housujaan en voi pitää. Olen pieni kokoinen muuten mutta "ylinmääräiset läskit" valunut alakertaan. 😩
Mä häpeän oikeasti todella paljon. En voi olla rannalla bikinit päällä kun näyttää että minulle on penis
Iso? Siis iso joka suuntaan, vai siis pelkästään reilusti ulkoneva? Kunnon ulkoneva häpykumpuhan on huippuasia ja seksikkäi osa naisessa. Siis megapaljon seksikkäämpi, kuin joku massiivinen räystäsperse.
huvikumpu, hi-hi-hi
t. aikuinen mies
Samassa veneessä ollaan! Hameetkaan ei saa olla yhtään tiukkoja. Ongelma ei siis ole mikään kamelinvarvas vaan se että majava pesii kukkulan alla.
Minullakin on iso kumpare, liiallisen pehmustettu. Sen takia käytän lähes pelkästään mekkoja ja hameita.
Isopimppi. Älä murehdi, nuo ovat vain niitä naisellisia kurveja, joita palstamammojen keskuudessa aina kehutaan. Kasvata kunnon puska siihen päälle.