Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla yksinäisillä niin, että musiikin kuuntelu tekeekin mielen huonommaksi?
09.06.2017 |
Itse tänään mietin, että monesti kun laitan radion päälle ja sieltä kuuluu mieleistä musiikkia tai kappaleita jotka tuo muistoja mieleen, tulen vain surullisemmaksi yksinäisyydestäni. Vaikka ne muistot on esim ajalta kun oli paljon kavereita, illanistujaisia, baarireissuja, mökkireissuja yms eli mukavia muistoja, tulee vaan haikeus kun enää ei ole.
Nykyisin siis turjotan kotona hiljaisuudessa, ettei musiikki lietso lisää yksinäisyyden tunnetta, hieno elämä mulla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osittain kyllä. Joskus tuntuu että surullinen musiikki tekee entistä surullisemmakso. Itse kuuntelen tosin vain surullista musiikkia, koska se sopii paremmin mielialaani. Aiemmin kuuntelin iloisempiakin kappaleita, mutta sitten jostain syystä aloin kuunnella vain surullista musiikkia. En sitten tiedä mikä on tässä syy ja seuraus, olenko surullisempi nyt koska kuuntelen surullista musiikkia vai aloinko kuunnella surullista musiikkia koska olen surullinen. Minulla ei ole sitä, että musiikki tekisi haikeaksi hyvistä muistoista, koska niitä ei juuri ole. Olen aina ollut yksinäinen. Haikeus on minulla lähinnä sitä, että haikailen että voi kun voisin vaikka kokea onnettoman rakkauden, sen sijaan etten koe rakkautta ollenkaan. Tulipa sekava viesti :(