Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syömishäiriöiset ihmettelee miksi palstalla inhanoidaan "läskejä" lihavuus näyttää terveeltä!

Vierailija
09.06.2017 |

Ihan on alipainonen jos paino on vähemmännkuin pituus -100.

Ite oon 168cm nainen painoa on 78kg.

Nuorena olin tosilaiha 168cm/62kg.

Näytän kyllä 78 kiloisena paljon terveemältä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuta lautoja alapeukuttaa vai😆😆😆😆😆

Ap

Vierailija
2/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskidenialismia. Ap, painoindeksisi vähän päälle 27 eli olet ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa sitä on ollut alettava tajuta, että nykyään totta tosiaankin ylipaino ja lihavuus on "normaalia" hoikkuus ja laihuus pannaan julistettua!

Missä vaiheessa se on kääntynyt näin? Silloinko, kun ylivoimaisesti suurin osa naisista ja miehistä on ylittänyt sen entisen terveellisen normaalipainon rajan? 

Minä olen hoikka, melkein laiha. Saan kiukkuisia vihamielisiä katseita esim. vaateostoksilla kun katselen koon S farkkuja ja siinä vieressä toinen taas kokoa XL. Olen saanut kuulla olevani mm. Zombi, elävä kuollut, reisiäni on arvosteltu ja naurettu kovaan ääneen kadulla! "Mene likka syomään" on tuttu kommentti. Kuitenkin olen vielä normaalipainoinen.

En missään nimessä halua paisua vain tullakseni hyväksytyksi. Sen verran välitän itsestäni ja terveydestäni etten ylimääräistä rasvakuormaa suostu päälleni kokoamaan, vain sen takia että kelpaisin joukkoon.

Kenenkään koon arvostelua en hyväksy, olkoot mammutti tai hiiri, mutta mieltäni ei muuta mikään. 

Vierailija
4/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino on -120 pituudesta ja olen ERITTÄIN tyytyväinen kehooni. Mulle on ihan sama mitä muut ihannoi tai millasta kehoa muut pitävät kauniina :)

Vierailija
5/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sanoi näyttävänsä terveemmältä noissa luvuissa.

Joka usein kyllä pitää paikkansa.

Vierailija
6/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sanoi näyttävänsä terveemmältä noissa luvuissa.

Joka usein kyllä pitää paikkansa.

AP:lla nyt näyttää olevan vähän vääristynyt käsitys asioista muutenkin.

Vierailija
7/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet AP vain itsekin olisi syömishäiriöinen? Myös ahmimishäiriö on syömishäiriö.

Vierailija
8/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut syömishäiriöinen vaikka olenkin ollut hoikka/normaalipainoinen.

Mulle tuo pituus-100 on lähellä ihannepainoa näin 57v:nä, 162cm ja 62kg. Voisi olla pari kiloa pienempikin vielä näyttämättä nälkiintyneeltä! 38v saakka painoin 55kg ja olin todella hoikka.

Lihavuus ei koskaan ole kaunista, en ole vielä nähnyt yhtään 15-20 kiloa ylipainoista naista joka olisi kaunis!

Oma peilikuva voi näyttää mitä tahansa, omille kiloilleen sokeutuu vähitellen ja ne rupeaa näyttämään "normaaleilta" kuten ap:lle on käynyt:D

Ja ap tiedoksesi, en ole lauta vaan mulla on ihanat juuri tähän vartaloon sopivat rinnat. Useimmilla lihavilla rinnat on vain läskiä, eikä edes kauniin malliset:D

Vierailija
9/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mielestäsi näyttäisi terveeltä, ei sitä suurella todennäköisyydellä ole. http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/obesity-hea…

Olen kyllästynyt siihen, että ihmisiä haukutaan ulkomuodon takia. Ihan sama onko yli- vai alipainoinen.

T: Nainen 41v, 170cm/53kg, kaksi lasta ja terve

Vierailija
10/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut kohta kymmenen vuotta anoreksiaa ja en muista ikinä ihmetelleeni miksi tällä palstalla ihannoidaan läskejä. En itseasiassa edes muista törmänneeni läskien ihannointiin kuin myöskään minkään muun painon ihannointiin :D Painosta on joo ollut keskustelua, mutta siinä se.

Olen 160cm joten paino -100 olisi minulla 60kg mikä on terve paino. Olisin BMI:n taulukon mukaan ylipainoinen 64 kilossa ja alipainoinen 47,4 kilossa.

N20

11/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut syömishäiriöinen vaikka olenkin ollut hoikka/normaalipainoinen.

Mulle tuo pituus-100 on lähellä ihannepainoa näin 57v:nä, 162cm ja 62kg. Voisi olla pari kiloa pienempikin vielä näyttämättä nälkiintyneeltä! 38v saakka painoin 55kg ja olin todella hoikka.

Lihavuus ei koskaan ole kaunista, en ole vielä nähnyt yhtään 15-20 kiloa ylipainoista naista joka olisi kaunis!

Oma peilikuva voi näyttää mitä tahansa, omille kiloilleen sokeutuu vähitellen ja ne rupeaa näyttämään "normaaleilta" kuten ap:lle on käynyt:D

Ja ap tiedoksesi, en ole lauta vaan mulla on ihanat juuri tähän vartaloon sopivat rinnat. Useimmilla lihavilla rinnat on vain läskiä, eikä edes kauniin malliset:D

Öö mitä ne sun rinnat sitte on jollei rasvaa/läskiä?

Vierailija
12/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 173cm ja 54kg, todella tyytyväinen ja näytän terveeltä.

Vierailija
13/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5722 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää lihasta tietenkin, kuten kommentoija kokonaan muutenkin. Hänhän on ihana ja täydellisesti vartaloonsa sopiva ja kauniin mallinen.

Vierailija
14/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko esikoulussa?

Vierailija
15/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esikoulussa?

AP ei päässy kouluun silloin aikanaan. Oviaukot olivat ennen kapeammat.

Vierailija
16/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5722 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintakudosta, siis sitä mikä raskauden aikana alkaa tuottamaan maitoa. Mulla on todella vähän rasvakudosta rinnoissa. Rinnat on hyvin kiinteät (ei edes poimua alla), negatiivisena puolena oli aiemmin mastopatia

Vierailija
17/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5722 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää lihasta tietenkin, kuten kommentoija kokonaan muutenkin. Hänhän on ihana ja täydellisesti vartaloonsa sopiva ja kauniin mallinen.

Kiitos, niin olenkin;D Voisin toki olla lihaksikkaampikin.

Vierailija
18/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha on minulla, olen lihava. Nautin kesästä, jäätelöä nam <3

Vierailija
19/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aloitus. Aivan kuin AP olisi ollut tuohtunut tuota kirjoittaessaan - tekstin tyyli on hätäinen ja puolusteleva, lauseet yksinkertaistettuja ja kielioppi on vähän poskellaan. En vain ymmärrä, mistä keskustelusta AP olisi noin ottanut itseensä. Ettei vaan taas olisi näitä tapauksia, jotka häpeävät itseään ja siksi kuvittelevat toisten viesteissä olevan jotain henkilökohtaisia loukkauksia rivien välissä..?

Vierailija
20/21 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5722 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintakudosta, siis sitä mikä raskauden aikana alkaa tuottamaan maitoa. Mulla on todella vähän rasvakudosta rinnoissa. Rinnat on hyvin kiinteät (ei edes poimua alla), negatiivisena puolena oli aiemmin mastopatia

Kyllä sitä kaikenlaisia yksinkertaisesti tyhmiä ihmisiä täälläkin liikkuu.

"Itse rinnoissa ei rintalihasten lisäksi ole lihasta, vaan rinta koostuu maitotiehyistä, sidekudoksesta, rasvakudoksesta ja rauhaskudoksesta."

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/nainen-tiesitko-miten…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä