Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

164 cm / 79,5 kg, mikä olisi sopiva ihannepaino?

Vierailija
09.06.2017 |

Painoin puolisen vuotta sitten 90kg, olen saanut laihdutettua ihan mukavasti, mutta mietin mikähän olisi hyvä tavoitepaino.

Painoin ennen lihomistani 50kg, haluaisin takaisin tuohon, mutta lääkärin mukaan 70kg olisi parempi tavoite. En ole kuitenkaan nähnyt huomattavaa eroa peilikuvassa vaikka olenkin laihtunut yli 10kg (olen edelleen järjetön ihravuori), joten en usko että olen tyytyväinen tuohon 70kg:n tavoitteeseen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164cm pitkä ja painan 55kg.

Luulisin että mikä tahansa 50-60kg välissä olisi hyvä. Tietty jos lihasta löytyy enemmän niin joku 65kg ei varmasti näytä yhtään pahalta. :)

Ja tosiaan riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Itselle 50kg oli liian vähän ja 60kg hitusen liikaa.

Vierailija
22/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 21 lisää vielä:

Mielummin pari kiloa "liikaa" kun että pitää hampaat irvessä tavoitella sitä ihannepainoa. Kukaan muu ei huomaa esim. 2kg muutosta kehossa koska se voi lähteä jo nesteistäkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163,5 cm ja ihannepainoni on 57-60 kg. Nyt painan 66 kg (laihtunut vuoden vaihteesta 13 kg). Jalat ja kädet alkaa näyttää hyviltä, keskikropassa (johon mulla eniten kerääntyy) on vielä tehtävää.