Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näytän peilistä kivalta ja kuvissa shitiltä?

Vierailija
08.06.2017 |

Kumpi on oikeassa, valokuva vai peili? Hämmästyttävää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa itseänne välillä videolta. Siinä näyttää useimmat paremmalta kuin still-kuvassa.

Vierailija
22/24 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. On tietty mahdollista, että vain kuvittelen näyttäväni peilistä hyvältä, mutta saan kyllä siihen viittaavaa palautettakin. Mä luulen, että syynä ovat "mikrotason" liikkeet kasvoilla, joita ihminen tekee koko ajan, mutta jotka jähmettyvät valokuvassa. Eli mä vaan näytän jäätävän hirveeltä joka mikrosekunti :D mutta muulloin sitä ei huomaa, koska jatkuvat kasvojen pienet liikkeet peittävät sen hirveyden alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-mamma kirjoitti:

Sama juttu täällä. Omissa kasvoissani suurin ongelma on kyllä epäsymmetrisyys, tietyistä kuvakulmista katsottuna näytän suoraan sanoen kehitysvammaiselta. Peilistä kun itseäni katselen, olen ihan kaunis. Todella outoa.

"There is no exquisite beauty without some strangeness in the proportion."

-Edgar Allan Poe

Vierailija
24/24 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kai kaunis, tai ainakin useampi ihminen on kysymättä sanonut niin. Peilistä mielestäni olen nätin näköinen. Kuvissa kuitenkin kamalan. Kaksi poikaystävää on ihmetellyt asiaa ääneen, kuulemma näytän luonnossa kauniilta ja kuvissa vammaiselta ja rumalta. En siis ole asiaa heiltä kysellyt, vaan itse ovat ottaneet puheeksi että miksi kaunis nainen näyttää kuvissa ihan rumalta. Eli tulkitsen, että kuvat vääristävät sitä miltä näytän oikeasti, koska muut ihmiset ovat niin sanoneet minulle.

Joo, mullekin on ihan suoraan sanottu, että miten kauniista naisesta saa noin ruman kuvan :D Asiaa ei auttanut, että kuva oli ammatilehden kannessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi