Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 115 cm:n vyötärönympärys miehekäs?

masusetä
08.06.2017 |

Vai olenko vain ällö isomaha?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
2/23 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että menee reippaasti jo ällön isomahan puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva.

En kehtaa. On arka paikka ja tämä on raaka palsta. ap

Vierailija
4/23 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olin viimeisilläni raskaana, niin vatsani ympärysmitta oli 110cm, että kyllä taidat aika mahakas olla. Raskaana olevat eivät mielestäni näytä kovinkaan miehekkäiltä, niin epäilen että säkään näyttäisit.

Vierailija
5/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo todella iso maha, mun 2m miehellä oli lähes sama vy ja oli melkein ällö. Nyt mittaa on enää 100cm ja mies näyttää tosi hyvältä! Tälläkin hetkellä salilla....

Vierailija
6/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuossa vähintään 10 cm liikaa. Onneksi mahasta lähtee ympärys tosi helposti elintapoja säätämällä, miehillä vielä naisiakin helpommin.

Vierailija
7/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, kuinka iso mies on tuon mahan liitteenä, mitä pienempi ja lihaksettomampi, sitä enemmän maha on suhteessa suuri. 

Vierailija
8/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun olin viimeisilläni raskaana, niin vatsani ympärysmitta oli 110cm, että kyllä taidat aika mahakas olla. Raskaana olevat eivät mielestäni näytä kovinkaan miehekkäiltä, niin epäilen että säkään näyttäisit.

No joo, mutta naisten ja miesten vyötärönympäryksiä ei voi oikein verrata toisiinsa.

Vierailija
9/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes mittailee kroppaansa?

Lepo vaan miehet (ja naiset). Se peilikuva kyllä kertoo jo, että oletko masukas vai et.

Vierailija
10/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta naisten ja miesten vyötärönympäryksiä ei voi oikein verrata toisiinsa.

No ei varmaan normaali tilanteessa, mutta kyllä se vatsa aika suuri on, kun siellä on täysiaikainen vauva sisällä.

Vierailija
11/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 187/98 ja vyötärö 108. Olen selvästi vatsakas. Kumppani 160/49. Hän harrastaa ratsastusta, enkä pistä vastaan.

Vierailija
12/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan normaali tilanteessa, mutta kyllä se vatsa aika suuri on, kun siellä on täysiaikainen vauva sisällä.

On, on, mutta miehen maha olisi paljon suurempi, jos siella olisi vauva sisällä. Eli mies ei näytä raskaana olevalta samoissa lukemissa kuin nainen.

Vierailija
13/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vatsanympärys on hyvä olla max 94cm. Metabolinen oireyhtymä vaanii.

Siis tee muutoksia elintapoihisi.

Vierailija
14/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes mittailee kroppaansa?

Lepo vaan miehet (ja naiset). Se peilikuva kyllä kertoo jo, että oletko masukas vai et.

Mittanauha on nimenomaan parempi kertomaan lihavuudesta ja juurikin vyötärönympäryksen mittaaminen. Sentti on aina sentti, mutta itseään ei aina näe objektiivisesti. Katsopa itseäsi peilistä nousuhumalla ja krapulassa, niin takaan, että edellä mainitussa tilassa koet peilikuvasi parempana.

Vierailija
15/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, on, mutta miehen maha olisi paljon suurempi, jos siella olisi vauva sisällä. Eli mies ei näytä raskaana olevalta samoissa lukemissa kuin nainen.

Ja kuinkas monta raskaana olevaa miestä sä olet nähnyt, että osaat väittää tällaista?

Vierailija
16/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas monta raskaana olevaa miestä sä olet nähnyt, että osaat väittää tällaista?

Sanoin "olisi suurempi, jos siellä olisi vauva". Koska vyötärö on ilman vauvaa isompi, olisi se isompi myös silloin, jos siellä olisi vauva. Ihan maalaisjärjellä tuon ymmärtää,

Vierailija
17/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hälytys. Ei mun vyötärö olekaan kuin 105 cm, katsoin mittanauhaa väärin. Säikähdin jo, että olisin lihava, mutta mähän olenkin lähes normi.

Ap

Vierailija
18/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön ympäryksen tietää farkkumitoista. 40 tuumaa on noin 102 cm. 38 tuumaa on noin 96-97 cm. Kai usemmat sentään tietävät farkkujensa koon? Se toinen mitta on lahkeen pituus.

Vierailija
19/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan naisellinen ole.

Vierailija
20/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ainakaan naisellinen ole.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana. Mensan jäsen, kenties?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi