Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan soita puhelimella!

Vierailija
08.06.2017 |

Olen se, jolle soitetaan. Vastaan jos vastaan, useimmiten en. Herätkää jo 2010-luvulle! Nykyään on aivan muut keinot viestiä ja olla yhteydessä kuin puhelimessa puhuminen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama juttu. Saatan soittaa jotain virallisia puheluita pakon edessä. Enkä ymmärrä miksi ihmiset olettaa, että aina pitäisi vastata kännykkään. Yksin asuvana hankala, jos on vessassa, suihkussa, saunassa, suu täynnä ruokaa. Ihmiset arvostelee, että olet sellainen joka ei  koskaanvastaa. Uskomatonta, että aina pitäisi olla juttelemassa niitä näitä luurissa. Ei kiinnosta minua. Jos on asiaa, sähköpostia, tekstaria, somea, kaikkea löytyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei riitä, että kirjoitetaan paskoja trolleja. Nyt pitää valita jo mahdollisimman huono aihekin.

Vierailija
4/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onneksi minun sukupolvessani tuo soittelu on jo jäänyt. Nykyään soitetaan kaverille vain hädässä tai ehdottomassa kiireessä. En ymmärrä, miksi kaiken maailman virastoihin pitää soitella, luulisi asiakaspalvelunkin olevan nopeampaa sähköpostitse.

Vierailija
5/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa voi korottaa ääntään, keskeyttää toisen puhujan, muutella sävyä pilkallisen ja aggressiivisen välillä. Kiroilustakaan ei jää todiste samalla tavalla kuin sähköpostitse toimittaessa.

Vierailija
6/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan puhelin jo unohdettua tekniikkaa. Ei niitä enää kukaan osta. Puhuminen yleensäkin on kuoleva harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi