Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä ei osaa pitää lantionpohjalihaksiaan supistettuna ja hengittää samaan aikaan?

Vierailija
07.06.2017 |

Vaan lantionpohja aina rentoutuu kun hän alkaa hengittämään normaalisti? Miten voi olla noin heikot lihakset / tuntea noin huonosti kehonsa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies? Paras neuvoja...

Vierailija
2/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on heikompi astia. Esimerkiksi mun mies osaa katsoa teeveetä, juoda olutta ja LISÄKSI hengittää Tekee siis kolmea asiaa yhtäaikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies? Paras neuvoja...

Olen mies, entä sitten? Ei ne lantionpohjanlihakset sen ihmeellisempiä ole naisellakaan. Itse kyllä pystyin pitämään lantionpohjalihaksia supistettuna pidemmänkin aikaa ja hengittämään normaalisti jo ennen kuin aloitin niiden treenaamisen.

Vierailija
4/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi wittu mikä muia, jätä se

Vierailija
5/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sitten valinnut noin epäkelvon naisen?

Vierailija
6/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minulta hengitys onnistuu, mutta kuten minkä tahansa lihaksen kanssa, jos esim kymmeniä minuutteja pitää pitää, niin väsyy ja hengästyyhän siinä. Siksi seksin ei tarvitsisi kestää iankaiken.

Vierailija
7/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pidä sinusta.

Vierailija
8/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juuri purkkaa joten ajatus ei juokse.

Vierailija
9/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minulta hengitys onnistuu, mutta kuten minkä tahansa lihaksen kanssa, jos esim kymmeniä minuutteja pitää pitää, niin väsyy ja hengästyyhän siinä. Siksi seksin ei tarvitsisi kestää iankaiken.

Ei niitä lantionpohjalihaksia kuulu pitää seksin aikana supistettuna yhtäjaksoisesti, eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
10/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset tiedämme kyllä, miksi mies alkaa treenata lantionpohjaansa. Se voi auttaa niihin tiettyihin ongelmiin... Toivottavasti olet saanut harjoituksista apua...

Vierailija
11/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset tiedämme kyllä, miksi mies alkaa treenata lantionpohjaansa. Se voi auttaa niihin tiettyihin ongelmiin... Toivottavasti olet saanut harjoituksista apua...

Minä nainen kyllä toivon, että miehet treenaisi niitä muistakin syistä. Fakta kun on se, että niiden treenaus auttaa kovuuteen, sitä kautta voi vaikuttaa myös kokoon. Sen lisäksi auttaa hallitsemaan siemensyöksyjä. En olisi miehen kanssa joka ei huolehdi lantiopohjalihaksistaan, huolehdinhan itsekin omistani.

N27