Tyttöystävä ei osaa pitää lantionpohjalihaksiaan supistettuna ja hengittää samaan aikaan?
Vaan lantionpohja aina rentoutuu kun hän alkaa hengittämään normaalisti? Miten voi olla noin heikot lihakset / tuntea noin huonosti kehonsa?
Kommentit (11)
Naiset nyt vaan on heikompi astia. Esimerkiksi mun mies osaa katsoa teeveetä, juoda olutta ja LISÄKSI hengittää Tekee siis kolmea asiaa yhtäaikaa!
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies? Paras neuvoja...
Olen mies, entä sitten? Ei ne lantionpohjanlihakset sen ihmeellisempiä ole naisellakaan. Itse kyllä pystyin pitämään lantionpohjalihaksia supistettuna pidemmänkin aikaa ja hengittämään normaalisti jo ennen kuin aloitin niiden treenaamisen.
Miksi olet sitten valinnut noin epäkelvon naisen?
No kyllä minulta hengitys onnistuu, mutta kuten minkä tahansa lihaksen kanssa, jos esim kymmeniä minuutteja pitää pitää, niin väsyy ja hengästyyhän siinä. Siksi seksin ei tarvitsisi kestää iankaiken.
Syön juuri purkkaa joten ajatus ei juokse.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulta hengitys onnistuu, mutta kuten minkä tahansa lihaksen kanssa, jos esim kymmeniä minuutteja pitää pitää, niin väsyy ja hengästyyhän siinä. Siksi seksin ei tarvitsisi kestää iankaiken.
Ei niitä lantionpohjalihaksia kuulu pitää seksin aikana supistettuna yhtäjaksoisesti, eihän siinä ole mitään järkeä.
Me naiset tiedämme kyllä, miksi mies alkaa treenata lantionpohjaansa. Se voi auttaa niihin tiettyihin ongelmiin... Toivottavasti olet saanut harjoituksista apua...
Vierailija kirjoitti:
Me naiset tiedämme kyllä, miksi mies alkaa treenata lantionpohjaansa. Se voi auttaa niihin tiettyihin ongelmiin... Toivottavasti olet saanut harjoituksista apua...
Minä nainen kyllä toivon, että miehet treenaisi niitä muistakin syistä. Fakta kun on se, että niiden treenaus auttaa kovuuteen, sitä kautta voi vaikuttaa myös kokoon. Sen lisäksi auttaa hallitsemaan siemensyöksyjä. En olisi miehen kanssa joka ei huolehdi lantiopohjalihaksistaan, huolehdinhan itsekin omistani.
N27
Ootko mies? Paras neuvoja...