Tietääkö kukaan mistä tilata huonekalut sisälle asti kannettuna?
Yleensähän kotiinkuljetuksena kun tilataan, kuljetusliike jättää ne ala ovelle, jos kyseessä kerrostalo. Asumme 2. kerroksessa, eikä ole toista kantajaa vaikka kuinka mietin.. Olen siis hemmetin yh...
Kommentit (18)
Kaikki huonekalut on mulle tuotu kotiin saakka huonekaluliikkeistä. Ihan ylimpään kerrokseen. Kootaankin valmiiksi joissakin paikoissa, maksaa tietysti ylimääräistä.
Kiitos varoituksesta, juuri olin tilaamassa netistä sohvaa. Eikä tosiaankaan löydy ketään kantoavuksi.
Eiköhän ne missä vaan kanna jos siitä maksat. Ainakin ikean ja iskun tyypit on kantanu.
Netistä. Kai. Tai sitten etsit pakun ja miehet. Kai naapureitakin sen verran voi vaivata? Lahjot kahvipaketilla tai kukkien kastelulla. Kyllä liikkeetkin ymmärtää yskän, jotain ekstraa voi mennä. Kasauksen kanssa, tinkaa koko helahoito.
ASKO:sta ainakin kantoivat sohvan sisään ja kasasivatkin.
Sillähän se selviää kun kysyy liikkeestä.
Käsittääkseni kaikista huonekaluliikkeistä onnistuu, lisämaksusta, koska pitää sille kantajallekin maksaa palkka.
Kodinanttilan, Askon ym. toimitusehdoissa kyllä lukee, että kerrostalon ollessa kyseessä, tuotteet jätetään ala-ovelle.
Kiitos Ikea-vinkistä.
Kierrätyskeskus toi hiljan 5 kerrokseen asti painavan puisen ruokapöydän.
Tuunasin mustaksi.
Masku, lisämaksusta kannettiin vielä vanhat sohvat pois.
Paku ja miehet eivät ehdi parissa tunnissa paikalle jos tilaan heidät jostain kuljetusliikkeestä silloin, kun soittavat kuljetusliikkeestä että tulevat pian.
En ole menossa ruinaamaan uusia naapureita hätiin, en vaan taivu.
Täytynee asioida liikkeessä jotta asiasta voin neuvotella, netistä ostaessa toimitusehdot ovat mitä ovat.
Kiitos vastanneille!
Jysk ja sotka toivat sisälle asti. Ja kierrätyskeskuksen pojat.
Juuri tilasin Ikeasta huonekaluja, tilaamisen lopussa voi katsoa postinumerollaan helposti, mitä sen painoinen lähetys maksaa itse noudettuna Ikealta tai vaikka Matkahuollosta tai kuljetettuna kotiin tai kannettuna sisälle. Kohtuullisia olivat nuo palvelujen hinnat verrattuna vaivaan, jos pitäisi vuokrata auto tai peräkärry ja haalia miehiä kantamaan niitä kalusteita.
Sotkasta ostin sohvan ja (maksullinen) kotiinkuljetus oli ihan sisälle huoneistoon kannettuna.
veikkaan että miltei minkä tahansa firman pojat kantavat kyllä sisään, kun hinnasta sovitaan. itse joskus pyysin naapureita apuun ja tarjosin vaivanpalkaksi pullakahvit kun jaksoivat rymytä sohvan toiseen kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla plussa-etuja..
En ymmärrä miksi tätäkin alapeukutettiin, mun plussakortilla ainakin saa nyt ilmaisen kotiinkuljetuksen sotkasta.
Ikeasta ainakin olen saanut. Maksaa vähän enemmän.