Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vähän on hyvä tavaramäärä yksiöön

Vierailija
07.06.2017 |

Muutan neliöstä yksiöön ja tarvitsisin vinkkiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiöitä on hyvin eri kokosia. Paljonko on kaappitilaa? Vaatehuone (harvinainen yksiössä)?

Mitään turhaa nyt ei ainakaan kannata mukanaan kuljettaa. Vain kaikkein tärkeimmät ja rakkaimmat tavarat, välttämättömyystarvikkeiden lisäksi.

Vierailija
2/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu siitä kuinka iso yksiö ja kuinka paljon tavaraa tarvitset. Mulla on 38.5 neliötä, on 80cm sänky, yöpöytä, pieni sohva, vitriini, lipasto, tollanen pieni hyllykkö, työpöytä ja siihen tuoli, sohvapöytä, pieni keittiönpöytä ja kaksi tuolia, tv-taso, pyykinpesukone, parvekkeella pieni pöytä ja kaksi tuolia, yks pieni jakkara. Vitriini mahtuu vähän huonosti. Mut en nyt tiedä tarkoititko jotain muita tavaroita kuin tällasia huonekaluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiöitäkin on niin erilaisia. Omassa on kaappitilaa melkein vähän liiaksikin, ja taatusti enemmän kuin edellisessä kaksiossa. Ja sitten kun on vielä kellarikomero, niin ei tarvitse mitenkään askeettisesti elää, vaan voi omistaa kaiken sen minkä ihmiset yleensäkin ja vähän ekstraa päälle. 

Vierailija
4/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 hengen astiasto, yksi malli.

5-6 vaatekertaa ja alimmaksi (lähinnä ihoa) tulevia vaatteita hiukan enemmän.

Kaksi peittoa.

3-4 lakanat.

Pari lipastoa.

4 kengät

Vierailija
5/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tietysti tosiaan totta, että yksiöitä on eri kokoisia. Minä olen vasta etsimässä asuntoa, en tiedä tarkkaan minkä kokoinen se tulee olemaan. Täytyy tosiaan ottaa huomioon, että olisi mahdollisimman paljon kaappeja

Vierailija
6/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esine jokaista asunnon neliömetriä kohden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi