Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt auttakaa!!

APUAtarvitaan
07.06.2017 |

Olen ollut mieheni kanssa vuoden ajan. Suhteen aikana on paljastanut miehestäni asioita kuten että ennen kuin aloitettiin seurustelu hänellä oli monta muuta naista kuvioissa. Selvisi että hänellä on todella läheinen "ystävä" jonka kanssa hän ottaa paljon ihania yhteiskuvia lähettelee sydämmiä ja puhelimessa nimen perässäkin pitävät sydäntä. Minun joka on hänen naisystävä ei pidä. Olemme puhuneet suhteemme aikana perheen perustamisesta mutta usko mieheen kun on häviämässä muiden naisten takia haave perheen perustamisesta hänen kanssaan on hävinnyt myös vähitellen. Ja kerran kun menin mieheni luokse löysin hänen vaatekasan altansa kondomin päälle olevan kuoren palasen loput kuoresta etsin ja oli tungettu syvälle roskiin. Itse kondomia en löytänyt mistään. Kun kysyin oliko hänen luonaan ollut joku tai joitakin sillä aikaa kun minä en ole ollut hän kielti asian. Kun vein kuoren palasen hänen eteen ja kysyin miks tällänen löyty väitti että oli puhaltanut ilmapallon vaan palloa ei näkynyt. Kun kysyin valehteleeko hän lähti ovet paukkuen paikalta suuttuneena... Ei sen koomin ole asiaan reagoinut. Mitä teen??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei kannata roikkua suhteessa jos mies ei kunnioita sinua tarpeeksi. Jos oikeasti rakastaisi niin olisi kyllä kaivanut sen kondomin jostain ja jättäisi tuollaisen käyttäytymisen naispuolisen ystävänsä kanssa. Ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi