Vantaa ja Vehkalan ympäristö huomio!
Olen tulossa perjantaina autolla katsomaan Rammsteinia Rockfestiin. Onko siinä lähellä mitään parkkipaikkaa, josta olisi kävelymatka alueelle? Vaikka parin kilsan säteellä?
Kommentit (7)
Mietipä uudestaan, et varmasti ole ainut joka sinne menee. Ehkä saisit auton vielä parkkiin, mutta miten sen sieltä pois? Perehdy karttaan ja lue festari-info.
Pk-seudulla kannattaa unohtaa yksityisautoilu. Varsinkin jos seutu ei ole tuttua. Parkkipaikan etsimiseen voi mennä koko ilta. Tutustu mieluummin julkiseen liikenteeseen.
Julkisilla en voi tulla, muuten en pääse yöllä takaisin kotiin. 80 kilsaa matkaa eikä junat kulje. Täytyy yrittää etsiä vaikka jostain joku parkkis, josta on lähijunayhteys Vehkalaan. Mutta en sitten tiedä meneekö niitäkään enää kun Rammstein lopettaa klo 00.45 ja alueelta poistuminenkin kestää.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mietipä uudestaan, et varmasti ole ainut joka sinne menee. Ehkä saisit auton vielä parkkiin, mutta miten sen sieltä pois? Perehdy karttaan ja lue festari-info.
Mit viduu sä väität ettemmä oo ainoo, mun miälest oon ! Taisillee ei kai sinne kauhee moni tuu tai sillee emt:)
-Alkuperäinen aapee-ap ! :)
Itse ihan vieressä asuvana voin kertoa että festarialue on tehty aivan juna-aseman viereen, siinä iso tyhjä alue johon ei olla alettu rakentaa.
Aivan tämän ison kentän yhteydessä on Vantaankosken koulu jonka yhteydessä on jotain parkkipaikkoja ( kävelymatka n 200m), lisäksi itse asemalla on parkki johon mahtuu noin 100 autoa, sitä en tiedä onko se käytössä festarien aikaan. Muuten lähettyvillä ( kävelymatkan) päässä ei ole parkkimahdollisuuksia oikeastaan ollenkaan, ellet jätä asuinalueelle.
Vehkalahan on siinä ihan radan vieressä joten miltä tahansa radanvarren parkkikselta pääsee paikalle. Esim lentokentältä, vantaankoskelta jne.
Emt.