Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka helvetti noista nettikilpailuista muka voittaa?? HUIJAUSTA SANON MINÄ!!!

Vierailija
07.06.2017 |

Olen osallistunut elämäni aikana tuhansiin kilpailuihin enkä ole voittanut mitään kertaakaan!
Taitaa olla huijausta kaikki kilpailut..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen voittanut taloustutkimuksen kuukausiarvonnassa. Eli ne tekee arvobtansa ainakin ihan oikeasti. Toki vaatii sen, että vastailee kyselyihin.

Vierailija
2/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä yhdestä tyypistä, joka voittaa liki kaikki kilpailut, ollut jossain iltapäivälehdessä.

Väitti ettei muka huijaa mutta eipä sitä muulla ole selitettävissä. Kuvassakin näkyi useita samanlaisia äänilevyjä, jotka oli voittanut jostain fb-kilpailusta. Jos olisi osallistunut vain kerran (vain yhdellä profiililla) niin eihän hänellä monta samanlaista palkintoa olisi lähetetty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen voittanut vaikka mitä, arvokkaitakin palkintoja. Ehkä sattuma jakaa voitot tietyille, voitin nimittäin juuri kaksi eri palkintoa saman firman arvonnoista. Eli eivät ole huijausta.

Vierailija
4/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmojen paljut, lahjakortit, täytekakut, hieronnat, kesäkeinut ja kalusteet menee yrittäjien kavereille ja sukulaisille! Ei siis arvota oikeasti vaan saaja jo tiedossa ja julkaistaan osallistumisajan jälkeen. Vain poliisin valvonnassa suoritetut arvonnat on luotettavia.

Vierailija
5/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen paperilappu-arvonnoissa olen voittanut useasti, nettikilpailuissa vain kerran (oli muuten vauva-lehden kilpailu).

Vierailija
6/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , mulla kaveri radioasemalla töissä ja olen voittanut monet näytepaketit herkkuja, festarilippuja ja muita vapaalippuja. Eli jakavat suoraan kavereilleen. Välillä ilmoitan äidin, isän, siskon, mummon nimen ettei jatkuvasti mee samannimiselle.

Vierailija
7/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeäää kapinointia

Vierailija
8/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo , mulla kaveri radioasemalla töissä ja olen voittanut monet näytepaketit herkkuja, festarilippuja ja muita vapaalippuja. Eli jakavat suoraan kavereilleen. Välillä ilmoitan äidin, isän, siskon, mummon nimen ettei jatkuvasti mee samannimiselle.

Törkeää. Tosin itse olen voittanut mm.matkalahjakortin radioaseman arvonnassa, joten ei ne kaikki palkinnot kavereille mene. -3

Vierailija
9/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaile enää nettiarvontoihin, kun sieltä alkaa tulla sitä kaupittelupuhelua heti perään.

Facebook -arvontoihin osallistun usein ja viime talvena voitin Kemijärvi -tuotekassin :).

Vierailija
10/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan voita mitään. Toisaalta voipi olla, etten ole niin hanakka osallistuja kuin esim kaveri, joka voittaa koko ajan.

Se myös ottaa osaa sen sata kertaa. Esim jos kauppakeskuksissa on lippulappu arpajaisia, niin ottaa pari nippua kotiin ja täyttelee niitä siellä iltapuhteikseen ja palauttaa. Itse EHKÄ osallistun perheenjäsenten nimillä.

Se myös täyttää kaikkia nettikuponkeja sormet verillä. Mä en taas jätä osoitteitani ja puhelinnumeroitani yhtään minnekään.