Luetteko piffiä? (Punk in Finland)
Itse luen, mutta en ole rekisteröitynyt. Kaikki nykyään lukee sitä. :D Törmäsin siihen erään Facebook-ryhmän kautta.
Kommentit (43)
Olen lukenut varmaan 10 vuotta ja rekannut nuspan vuoksi, mutta en ole vissiin kirjoittanut koskaan mitään.
Ironisestin nimetty anarkosivusto, ei kiitos. Punkhan aikanaan oli vastaliike suomessakin olleelle stalinismivillitykselle joten tokihan on loogista että sivu nimeltä punk in finland on täynnä vasurianarkisteja.
Vierailija kirjoitti:
Ironisestin nimetty anarkosivusto, ei kiitos. Punkhan aikanaan oli vastaliike suomessakin olleelle stalinismivillitykselle joten tokihan on loogista että sivu nimeltä punk in finland on täynnä vasurianarkisteja.
Heh, et sitten ole lukenut piffiä ollenkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko briteissä syntynyt punk vastaliike brittien stalisnismivillitykselle? Kukas siellä silloin olikaan vallassa, hm?
Sivusto alhaalla. Miten nyt seuraan kansallismielisten juoppojen touhuja?
Nämä ihmiset ovat vaan yhteiskunnan ulkopuolelle jääneitä rähosijöitä,jotka purkavat pahaa oloansa muiden kiusaamiseen.Joten kannattaa jättää heidät vaan huomiotta.
Olen kuullut tuosta,mutta mikä sivusto tuo oikein on?
En, haiskahtaa vähän liikaa elämäm koululle
Joskus, yleensä itseäni viihdyttäen. On monenlaisia foorumeita joista irtoaa huumoria.
Siis mainospostaus. Sivustolla ei kävijöitä...?
Kävin kelaamassa, enkä löytänyt mitään mielenkiintoista. Paitsi menkansyöjä-runot! Mutta se normikeskustelu, boring. Täällä on sentään menoa ja meininkiä.
Sen verran vilkaissut, että tiedän mistä on kyse. En lue. Ei jaksa kiinnostaa avohoitopotilaiden mökellykset.
luen :) ruokakuvat varsinkin ihan vertaansa vailla, pihviltä näkee myös tullevat keikat/tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vilkaissut, että tiedän mistä on kyse. En lue. Ei jaksa kiinnostaa avohoitopotilaiden mökellykset.
Ja silti käyt täällä? Hahaha. Jokin ei nyt oikein täsmää.
Löytyy, kun kirjoittaa googleen pif.