Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjua nainen tyylikkäästi?

Vierailija
06.06.2017 |

Töissä yksi susiruma yh on iskenyt silmänsä minuun. Hän on ihan mukavaa juttuseuraa, mutta ei todellakaan kiinnosta minua muussa mielessä. Hän kuitenkin selvästi toivoisi minusta punkanlämmittäjää, vaikka ei ole vielä suoraan mitään sanonutkaan. Olen sinkku, ja ihan tyytyväinen sellainen. Miten saisin tämän naisen torpattua niin, että jatkossakin olisi luontevaa kohdata häntä töissä, koska en voi alkaa häntä välttelemäänkään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku päällä.

Vierailija
2/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä sisäänpäin kääntynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä juttu, että välttelet ja puhut vain välttämättömät. Kyllä se siitä sen huomaa. Tuskin niin saavuttamattoman ihana olet, että hän koko ajan takertuu. Vai?

Vierailija
4/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et mutsi ragee jos oon sun kaa. Äidin selän taa saa mennä tiukassa paikassa. Vaikkapa jos isot pojat ehdottelevat tupakanpolttoa.

Vierailija
5/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kuin mies ja paina häntä paljaalla!

Vierailija
6/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selvä juttu, että välttelet ja puhut vain välttämättömät. Kyllä se siitä sen huomaa. Tuskin niin saavuttamattoman ihana olet, että hän koko ajan takertuu. Vai?

Jos toinen on ihastunut, niin siinä saattaa alkaa tulkita toisen tapaa olla niin kuin itse haluaa nähdä, eli pienimmätkin viitteet siitä, että voisi olla jotain vastakaikua siten, että toivoa on.

Muuten ihan hyvä neuvo. Sitten myös voi jossain sivulauseessa "vahingossa" antaa ymmärtää, että on muuta meneillään. Niin kuin "oliskohan se ravintola hyvä, pitäis viedä yks nainen treffeille.."

Vierailija
7/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse tyttöystävä tai vaimo tarpeeksi usein. Jos sellaista ei ole, keksi edes fiktiivinen tapailusuhde äläkä erittele sen laatua. Puhu näistä arkipäiväisenä vakiintuneena asiana. "Pääsin viettämään poikien iltaa." jne. Älä koskaan paljasta viettäväsi vapaa-aikaa yksin, sillä se on viesti, että tilaa olisi.

Vierailija
8/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet tavannut jonkun muun. Niinhän naisiakin aina neuvotaan vastaavissa tilanteissa.

Ja jospa kuvittelet ja hänkin on vain sosiaaalinen.

Vierailija
9/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kamalaa, kun sellainen alkaa tuijottamaan. Itsellä kaupan täti alkoi kyttäämään, katsoi tuoliltaan kuin saalista, lihava akka, jolla on kauhea tukka. Ihan karikatyyri itsestään. Hrrrrr ja nyt kun hän tajunnu kai että no thanks niin toinen kuipelokassa alkanut jututtamaan ja viimeksi jo kysyi ohimennen syömään ovelasti. Vastasin etten syö ruokatuotteita, että elän auringonvalolla, no en sanonut.

Vierailija
10/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että nou thanks.. Olet liian vantterapeppuinen prinsessa

Vierailija
11/13 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet ole,päässyt yli exästä.

Vierailija