Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se kumma kun eksien äidit kaipailee minua vielä vuosien jälkeen.

Vierailija
06.06.2017 |

Jouluterveisiä ja kuulumisia tärähtelee vaikka eks emäntien kansaa en ole puhunu sanaakaan. VUOSIIN.

Ettei vain exät tehny virhettä ku ei näytä olevan löytäneen parempaa.

No koittakaahan pärjätä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kumma että ihmiset lähettelee vanhoille tutuille terveisiä. Hyvät käytöstavat eivät tarkoita, että olisit erityinen

Vierailija
2/6 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksän äiti inhosi minua kun oltiin yhdessä. Sitten kolme vuotta erosta myöhemmin tämä mies otti muhun yhtäkkiä yhteyttä kun hänen äitinsä käski "jos te nyt voisitte lämmittää sen suhteen uusiksi". Miehellä oli ollut siinä välissä muita naisia jotka tätä mammanpoikaa oli huonosti kohdellut ja yhtäkkiä sen äiti oli tajunnut minkä kultakimpaleen poikansa mussa menetti :D olin siinä vaiheessa jo kihloissa nykyisen mieheni kanssa ja vaikka en olisi ollut niin en olisi ikinä uusiksi suhteeseen tämän miehen kanssa alkanut ja yksi syy siihen oli äitiinsä katkeamaton napanuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alusta asti ollu noin säälittäviä ex-miehiä niin ei mikään ihme ettei kukaan täysjärkinen niihin lankea:)

Vierailija
4/6 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidit kaipailee, niin uudet misut ri ilmeisesti ole heidän mieleen. Mutta eikö puoliso valita itselle, ei äidille?

Vierailija
5/6 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äidit kaipailee, niin uudet misut ri ilmeisesti ole heidän mieleen. Mutta eikö puoliso valita itselle, ei äidille?

Yleensä nämä ovat juuri mammanpoikia jotka eivät pääse koskaan napanuorasta eroon

Vierailija
6/6 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä pitäisi näillä miettiä hieman miten sitä miniäkokelasta kohtelee