Mitä olisit valmis tekemään rahasta?
Mitä ns. arveluttavaa tai hyvien sääntöjen vastaista olisit valmis tekemään 100 eurosta? Entä 1000 eurosta? Kymppitonnista? Entä miljoonasta?
Kommentit (14)
Miljoonasta voisin käydä viedässä roskat nakuna. :D
Yöaikaan voisin viedä roskat nakuna kymppitonnistakin.
Vierailija kirjoitti:
Veisin 50 eurolla vaikka keskellä päivää, jos hyvä ilma niin ehkä halvemmallakin
Miljoonasta voisin tappaa esim ampumalla. Ja siitähän ei luonnollisestikaan joutuisi vankilaan/jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veisin 50 eurolla vaikka keskellä päivää, jos hyvä ilma niin ehkä halvemmallakin
Lompakko tyhjä ja kurkkua kuivaa?
Ainut, mitä teen rahasta, on töissäkäynti. Siinä menee rajani.
Voisin jopa mennä töihin, jos siitä tarpeeksi maksetaan...
Mä voisin kymppitonnista harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakko tyhjä ja kurkkua kuivaa?
Lompakko kyllä tyhjä mutta alkoholia en juurikaan käytä. Bensaa ostaisin ja ruokaa
M kirjoitti:
Kymppitonnista voisin panna rumaa naista.
Panisin 100-200 eurolla riippuen siitä kuinka rumaa. Monesti olen tosi rumiluksia pannut ilmaiseksikin kyllä.
Ehkä työntekoa voisin harkita.
Vaikka kyllä se vähän arvelluttavaa olisi.
Satasella tekisin paljon sellaisia pöljyyksiä mitä moni ei tekisi tonnistakaan. Olen esimerkiksi juossut alasti paikassa jossa oli satoja ihmisiä muutamasta eurosta.
Vierailija kirjoitti:
Satasella tekisin paljon sellaisia pöljyyksiä mitä moni ei tekisi tonnistakaan. Olen esimerkiksi juossut alasti paikassa jossa oli satoja ihmisiä muutamasta eurosta.
Miksi haluat olla noin halpa?
No noista muista summista en tiedä, mutta miljoonasta tekisin melkein mitä vain paitsi tappaisi ketään - ainakaan tutua.