Naisille merkitsee vain auton käyttökustannukset, koska mies maksaa auton
Joku nainen kehuskelee AV:lla kuinka edullista sähköautoilu on.
Onhan se ko. naiselle halpaa, kun mies maksaa 40 000 - 170 000 €:n sähköauton pääomakulut. Ehkä vakuutuksetkin. Ja sen sähkölaskun.
Kommentit (5)
Olen vaimo, rahasalkkumme vartija. Auto saa maksaa 5000€ silloin kun se on vähemmän tärkeä kesäauto. Perheautomme maksoi 13 000€ ja mies saa käyttää sitä työmatkoillaan, jos tahtoo, itse menen polkupyörällä. Lasken auton kuluiksi nämä kohtuulliset hankintamenot, korjaukset, vakuutukset, bensat, renkaat ja auton pesun. Unohtuiko jotain?
Miehen kanssa on keskusteltu, että seuraava auto voisi olla hintavampi, koska hän ansaitsee nyt huomattavasti enemmän. Uusi autokin hankitaan KÄTEISELLÄ. Auton hankinta on kuluerä, ei sijoitus. Aúton arvo laskee heti kun se ajataan liikkeestä ulos. Se pienentää sijoitusvarallisuuttamme.
Aplla tuskin on varaa ostaa ees parin sadan euron autoa ni turha tulla provoilee paskoja alotuksia. Hanki duuni ja hiukan käytöstapoja ni säkin voit saada joskus naisen. Tulee elämälles vähän sisältöä.
Meidän eukolle autoilu on ilmaista. Hänen ei edes tarvitse ajaa kun "ei uskalla mennä autokouluun". Jos sanon että mene bussilla se menee tosta 300m päästä niin alkaa hirveä huuto kun olen sika joka ei voi koskaan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aplla tuskin on varaa ostaa ees parin sadan euron autoa ni turha tulla provoilee paskoja alotuksia. Hanki duuni ja hiukan käytöstapoja ni säkin voit saada joskus naisen. Tulee elämälles vähän sisältöä.
Amen.
jep,sama kuin matkailu ja shoppailu heille.
Etsitään tarjouksia ja ostetaan miehen kortilla. Ja kehutaan kuinka halvalla sai