Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä kaipaatte ja miten?

Huolestuja
06.06.2017 |

Kertokaas, puuttuuko teiltä jotain seksissä (varsinkin jos parisuhteessa), mitä haluatte/kaipaatte tai ette saa? Kuinka tärkeä suuseksi on naiselle, mikä siinä menee eniten pieleen jne? Sana on vapaa. Vai onks parisuhteessa kaikki täydellistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä ja rintojeni hieromista ja nännien näykkimistä.

Vierailija
2/8 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee kehumista, rahaa ja turvaa...siinä tärkeimmät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä millonkin...vaikea tietää ja ymmärtää...miehessä vika

Vierailija
4/8 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi naisen on koettava että hän on haluttava, siis on kaunis ja seksikäs. Silloin nainen voi antautua seksille. On yksilöllistä, mistä kukanenkin sitten tykkää itse seksissä.

Jos mies unohtaa suutelut, hyväilyt, ym. esileikit, niin silloin nainen jää paitsi jostakin. Mutta sitä ennen on tärkeää naiselle myös ne kodin arkiaskareet. Miehen olisi hyvä olla mukana siivouksessa, ruuan teossa, pyykkäyksessä, tiskauksessa, ym. Unohtamatta kipeytyneiden paikkojen hierontaa.

Jos mies osaa nämä em. asiat, niin nainen voi antaa ja ottaa vastaan seksiä, eikä ole väliä mikä on asento tai tekniikka ;)

Vierailija
5/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä minä taas voin hieman antaa jos nainen on mukana rakennushommissa, heiluu moottorisahan kanssa metsässä, osallistuu auton huoltoon, maksaa laskut, tekee vakuutusilmoitukset, tuo kaupasta kaljaa pyytämättä, ruuvaa itse taulujen ruuvit seinään. Ja sitten vielä jos katsoo kanssani Jonh Wick kakkosen eikä valita kertaakaan niin voin ehkä suostua nuolemaanki.

Vierailija
6/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi naisen on koettava että hän on haluttava, siis on kaunis ja seksikäs. Silloin nainen voi antautua seksille. On yksilöllistä, mistä kukanenkin sitten tykkää itse seksissä.

Jos mies unohtaa suutelut, hyväilyt, ym. esileikit, niin silloin nainen jää paitsi jostakin. Mutta sitä ennen on tärkeää naiselle myös ne kodin arkiaskareet. Miehen olisi hyvä olla mukana siivouksessa, ruuan teossa, pyykkäyksessä, tiskauksessa, ym. Unohtamatta kipeytyneiden paikkojen hierontaa.

Jos mies osaa nämä em. asiat, niin nainen voi antaa ja ottaa vastaan seksiä, eikä ole väliä mikä on asento tai tekniikka ;)

Meillä oli vuosia seksi vähissä syyllä pienet lapset ja väsymys. Ymmärsin ja odotin.

Sitten tuli syyksi ajan puute ja väsymys, kun oli elämässä kaikenlaista. Edes hieronnat ei kelvanneet. Yritin ymmärtää ja odotin.

Nyt syynä on minun vähentynyt into kotitöihin. Tunnustan: syyllinen, tosin ketään ei kiinnosta miksi näin kävi. Toisaalta ihmetellään kun en tee enää niin paljon aloitteita, tekemättä itse mitään asian eteen. En ymmärrä enää pätkääkään enkä tiedä jaksanko enää odottaakaan.

Vierailija
7/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessani seksi on hyvää ja kokeilunhalu ja rentous tullut mukaan kuvaan nyt +40 iässä. Mutta jotain silti salaisesti kaipaan... Nimittäin sitä alkuaikojen kiihkoa ja toisen kosketuksen polttavuutta iholla. Tämän kun saisi vielä joskus kokea. Pari kertaa olen ollut ihastunut toiseen mieheen, ja tuntenut sen ihanan poltteen ollessani heidän lähellään, mutta haaveen tasolle ovat jääneet. Ja tulevat jäämäänkin.

Vierailija
8/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa parin vaihtoa. Olemme miehen saaneet siitä uutta potkua arkeen, mutta toki molemmin puolin pitää olla ajatukset samalla aaltopituudella. Pettämistä ja salaamista ei tule kun molemmat haluaa samaa asiaa. Ja on melkoista polteen ja kiihkon tuntua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän