Siis töitä, mitä mä näenkään
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä kohta kahdeksan vuotta. Mies on 32-vuotias ja itse olen 23-vuotias. Ostimme toissa kesänä kolmikerroksisen omakotitalon. Omistamme myös kaksi audimerkkistä autoa sekä kaiken tuon kruunaa kaksi ihanaa lasta. Olemme molemmat korkeastikoulutettuja ja hyväpalkkaisessa työssä. Nyt alkoi sitten loma. Voisiko ihanammin asiat enää olla :) ei kesätöitäkään.naapurissamme on nuoripari suht samaa ikäluokkaa ja molemmat ovat jossain kaupankassalla kesätöissä. .siis mitä :D en mä oo ollu kesätöissä edes koko elämäni aikana. Miksei nekin vois vaan olla ja nauttia lomasta. Kesähän on tarkoitettu lomailua varten eikö näin ole?
Kommentit (14)
No kannattaisi ehkä käydä töissä niin joskus voi ehkä ajella paremmallakin autolla kuin Audilla.
Suomalaisen korkeakoulutuksen taso näkyy tekstissäsi. AMK eli alin mahdollinen koulutus.
15 ja 24v kun olette alkaneet seurustelemaan? Hyi..
Tällä tulee kyllä päivän kärkisijoitus Kehnoin Provo -kisassa.
Hei, mullakin oli 3 kerroksinen omakotitalo. Rintamamiestalo, myytiin se alle 40t pois. Vanhoja audeja saa kyllä alle tonnillakkin, ihan oli kehaisun aihe? :D Korkeastikoulutettuja, onnea vaan. Miehes on muuten pedofiili. Pitäisin siitä lapseni kaukana.
Ettekö te ymmärrä, että tää on huono provo. Haloo..ei kukaan oo oikeesti noin tyhmä..keksittyä soopaa, niin kun ikäkin näyttää jo sen. Hieman tullut provo laskuvirhe. .palstahan on näitä pulloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä, että tää on huono provo. Haloo..ei kukaan oo oikeesti noin tyhmä..keksittyä soopaa, niin kun ikäkin näyttää jo sen. Hieman tullut provo laskuvirhe. .palstahan on näitä pulloillaan.
Samaa mieltä! Ihmiset täällä tosiaan vaahtoaa. Ettekai te oikeesti usko näitä? Onko nykypäivän ihmiset näin huonoja provon tunnistajista? Ei tarvitse kovin välkky olla, että ymmärtää, että nää ei oo totta. Täytyy ihmisten olla aika hassuja, jos tällaset menee täydestä .
Nyt on huono, tai sitten olet kamala ihminen.
No oiskohan vaikka ihan tarkoitus ollu kirjoittaa jotain muuta ku kahdeksan :D jos tää voi totta edes olla.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mullakin oli 3 kerroksinen omakotitalo. Rintamamiestalo, myytiin se alle 40t pois. Vanhoja audeja saa kyllä alle tonnillakkin, ihan oli kehaisun aihe? :D Korkeastikoulutettuja, onnea vaan. Miehes on muuten pedofiili. Pitäisin siitä lapseni kaukana.
Uskotko kummituksiinkin ? Mikä mahtaa olla äo sulla?
0/5