Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan maantienharmaat hiukset värjättyä blondiksi?

Vierailija
05.06.2017 |

Ja en missään nimessä halua oranssihtavaa sävyä, vaan ennemmin viileää, mutta luonnollista väriä. Miten alan valentamaan hiuksiani, että pääsen haluttuun lopputulokseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat blondivärin. Viileän sävyn.

Vierailija
2/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin tulee just se oranssi tai keltainen jota ap. ei halua.

Säästä ja mene kampaajalle. Harmaitten värjäys onnistuu kotivärein tummaksi, mutta kunnolliseksi blondiksi tarvitset kampaajan säännöllisesti.

Vierailija
4/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.21, 10.1 tai 9.1 sävyllä eli viileä vivahde

Lisäksi hopeashampoo ja naamio/vaahtosävyte kotihoitoon

Vierailija
5/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin tulee just se oranssi tai keltainen jota ap. ei halua.

Säästä ja mene kampaajalle. Harmaitten värjäys onnistuu kotivärein tummaksi, mutta kunnolliseksi blondiksi tarvitset kampaajan säännöllisesti.

Ihan yhtälailla siellä kampaajalla tulee keltaiset/ oranssit hiukset. Tärkeintä on hiusvärin taittaminen vaalennuksen jälkeen, oli se sitten kestovärillä, suoraväri tai vaikka hopeashampoo.

Vierailija
6/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä osaako joku neuvoa jos haluaa juuri päinvastaista?

Tummanvaalealla olen pitkään värjännyt ja totaalisen kyllästynyt siihen keltaiseen sävyyn, ei auta mitkään sävytteet tähän asiaan. Mietin jos vaihtaisi johonkin vaaleanruskeaan mutta eiköhän sekin muutu oranssiksi. Perhana kun kyllästyttää, olisin kiitollinen jos joku osaisi antaa vinkkiä... luonnostaan on vaaleat hiukset, en haluaisi niitäkään kasvattaa mutta kai sekin parempi olisi kun tämä keltainen!

Vierailija
7/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusasiantuntijoita paikalla? Edelliseen kohtaan kaipailen edelleen vastausta :D

Vierailija
8/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa millin siili niin ei hiusten keltaisuus pääse häiritsemään.

Vierailija
9/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellertäväksi tulee jos ei käytä tarpeeksi vahvoja aineita.

Kampaajien selitykset punapigmentistä etc on bullshittiä.

Mun tukka ei vaalene kun rankalla kamalla, siksi en vaihda kampaajaa. Lämmössä on vaalennusaine aina, ja muista, että väri ei vaalenna vaan vaalennusaine.

Vierailija
10/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista voi poistaa väriä vain tiettyyn pisteeseen saakka. Yhdellä värinpoistolla ei välttämättä saavuteta tavoiteltua vaaleutta. Useammat taas saattavat tappaa hiuksen, jolloin lopputulos on kaamea hamppu.

Vierailija
11/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanvaalealla olen pitkään värjännyt ja totaalisen kyllästynyt siihen keltaiseen sävyyn, ei auta mitkään sävytteet tähän asiaan. Mietin jos vaihtaisi johonkin vaaleanruskeaan mutta eiköhän sekin muutu oranssiksi. Perhana kun kyllästyttää, olisin kiitollinen jos joku osaisi antaa vinkkiä... luonnostaan on vaaleat hiukset, en haluaisi niitäkään kasvattaa mutta kai sekin parempi olisi kun tämä keltainen!

Millä sävyllä? Ajattelin kokeilla vaalennettuihin hiuksiin 8.1 sävyä koska en jaksa jatkuvaa värjäystä juurikasvun kasvaessa esiin. Kokeile tehdä testiraita jos epäröit (samanverran sävytettä ja kehite-emulsiota).

Vierailija
12/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sävyllä? Ajattelin kokeilla vaalennettuihin hiuksiin 8.1 sävyä koska en jaksa jatkuvaa värjäystä juurikasvun kasvaessa esiin. Kokeile tehdä testiraita jos epäröit (samanverran sävytettä ja kehite-emulsiota).

7.0 olen värjännyt. Mitähän tässä kannattaisi tehdä.. :(

Vierailija
13/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tummanvaaleasta voi tulla keltainen? Eikö 7 sävy ole enemmän ruskea? Voitko kokeilla hopeasampoota tai löytyisikö viileään taittava 7 sävy? Laitan itse seuraavaksi 8.1 koska taittaa viileään. Tällä hetkellä 9.1. Olen tullut asteittain tummempaan. Toivottavasti taktiikkani toimii.

Vierailija
14/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PolyBlonde nimisiä kotivärejä suosittelen. Valkkaa kaikista platinaisimman vielä niin ei tule keltainen. Ja hopeashampoot ja -hoitoaineet kehiin

Vierailija
15/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tummanvaaleasta voi tulla keltainen? Eikö 7 sävy ole enemmän ruskea? Voitko kokeilla hopeasampoota tai löytyisikö viileään taittava 7 sävy? Laitan itse seuraavaksi 8.1 koska taittaa viileään. Tällä hetkellä 9.1. Olen tullut asteittain tummempaan. Toivottavasti taktiikkani toimii.

Tarkalleen ottaen olen värjännyt Loreal Prodigy 7.0, siis dark blonde. Ei kai se ennenkuulumatonta ole että vaalea hiusväri muuttuu keltaiseksi. Tai ruskea oranssiksi. Vaahtosävytteitä käytän mutta ei niilläkään tarpeeksi saa muutosta.

Vierailija
16/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennusaine, ei väri. Schwarzkopfin L101 Platinum lightener. Aineen pitää antaa vaikuttaa ohjeen mukaan, jos huuhdot liian aikaisin, jää punertavaksi/oranssiksi. Toimi ohjeen mukaan.

Vierailija
17/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko kauniimpi kuitenkin raidoittamalla? Joko sellaisia vaaleita vapaan käden raitoja tai sitten ohkaisia babylightseja? Juuri saa jäädä vähän tummemmaksi, silloin ei tyvikasvua tarvi olla värjäämässä 4-6vk välein. Tekee myös hiuksista paksumman näköiset.

Vierailija
18/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellertäväksi tulee jos ei käytä tarpeeksi vahvoja aineita.

Kampaajien selitykset punapigmentistä etc on bullshittiä.

Mun tukka ei vaalene kun rankalla kamalla, siksi en vaihda kampaajaa. Lämmössä on vaalennusaine aina, ja muista, että väri ei vaalenna vaan vaalennusaine.

Taitamattomat kampaajat alapeukuttaa?

Vierailija
19/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko kauniimpi kuitenkin raidoittamalla? Joko sellaisia vaaleita vapaan käden raitoja tai sitten ohkaisia babylightseja? Juuri saa jäädä vähän tummemmaksi, silloin ei tyvikasvua tarvi olla värjäämässä 4-6vk välein. Tekee myös hiuksista paksumman näköiset.

Raidat on vaikeampi tehdä kuin kotivärjäys. Entä kun raidat kasvavat ulos, mihin kohtaan raidoitetaan?

Vierailija
20/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkalleen ottaen olen värjännyt Loreal Prodigy 7.0, siis dark blonde. Ei kai se ennenkuulumatonta ole että vaalea hiusväri muuttuu keltaiseksi. Tai ruskea oranssiksi. Vaahtosävytteitä käytän mutta ei niilläkään tarpeeksi saa muutosta.

Ostin prodigyn 8.1 siinä on viileä vivahde. 7.1 ei taida olla sarjassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi