Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeriholisti ja painon jojoilu!

Megawoman
05.06.2017 |

Oon 30 akka, ja painan tällä hetkellä 124kg. Vuoden alussa painoin 116kg ja edellis keväänä 127kg. Miten ihmeessä saan itseni ruotuun??! Karkit ja kaikki herkut maistuu liian hyvin! Olin hetken. Aikaa syömättä karkkia, mutta retkahdin taas ja paino lähti nousukiitoon :( oon todella pettynyt itseeni kun en saa pidettyä itseäni kurissa! Kertokaa omia kokemuksia miten olette saaneet painon alas ja pidettyä sen siellä. Ja isoin kysymys, kuinka pääsen eroon makeasta?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen kirjoitusvirheitä :--D

Vierailija
2/4 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnoosihoidolla pääsee eroon makeanhimosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä karkkia kokonaan vaan syö kohtuudella. Monestikaan ei ainakaan itsellä oikeasti tee mieleen syödä esim. konaista karkki - tai sipsipussia mutta sen ensimmäisen koirallisen jälkeen sitä lähinnä syö tottumuksesta, kum pussi kwrran siinä on niin saman tien sen syö tyhjäksi. Vaihda vaika suklaapatukkaan silloin tällöin. Lisäksi terveellisä herkkuka. Jotain mitä on aina valmiina, jotem voit popsia näitä sortumatta herkkuihin.

Vierailija
4/4 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jätä karkkia kokonaan vaan syö kohtuudella. Monestikaan ei ainakaan itsellä oikeasti tee mieleen syödä esim. konaista karkki - tai sipsipussia mutta sen ensimmäisen koirallisen jälkeen sitä lähinnä syö tottumuksesta, kum pussi kwrran siinä on niin saman tien sen syö tyhjäksi. Vaihda vaika suklaapatukkaan silloin tällöin. Lisäksi terveellisä herkkuka. Jotain mitä on aina valmiina, jotem voit popsia näitä sortumatta herkkuihin.

Pahoittelen kirjoitusvirheitä myös. :-D sitä se sokerihumala teettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi