Te naiset jolla on oikeasti omia seksuaalisia haluja, miten voitte olla motivoituneita olemaan uskollisia miehille?
Itseäni ei ole kiinnostanut olla miehille uskollinen tai sitoutua koska itseäni ei houkuta pitää seksuaalisia halujani kurissa kun miehetkään eivät niin tee. Miksi olisin uskollinen kun miehet ilmoittavat heidän kaikkien pettävän, himoitsevan jokaista naista jne. Miksi pitäisin miestä erityisenä kun en minäkään ole hänelle erityinen? En ymmärrä naisia jotka tekevät kaiken miehen eteen, vaihtavat nimensäkin. Järjetöntä.
Miehet eivät ole parisuhdemateriaalia, biseksuaalina sitoutuisin ainoastaan naiseen. Miehet eivät herätä minussa muuta kuin seikkailuvietin ja vapaudenkaipuun. Mieheen ei sitouduta.
Kommentit (12)
Mikä 0/5? Ihan tosissani kysyn. ap
No ihan perus lojaalisuuteen kykeneminen riittää, ei halua riskeerata suhdetta eikä toiselle pahaa mieltä.
Tosin mä olen vahva sub eli nautin alistumisesta, eikä alistumiseen kuulu sinnetänne-paneskelu.
Missä tuollaisia seksuaalisesti halukkaita naisia muka löytää?
M kirjoitti:
Missä tuollaisia seksuaalisesti halukkaita naisia muka löytää?
Tässä naiset näette miten miehille olette vain seksittömiä, passiivisia miehen halun jatkeita.
Taidat olla vain kanssa siskoja visaampi.
Olen uskollinen miehelleni. Tyydytän seksinhimoni hänellä. Joskus vaatii vähän mielikuvitusta ja kipinän sytyttämistä mutta eihän sen miehen tarvii tietää ketä minä päässäni ajattelen hänellä kun ratsastan :)
Eihän se uskollisuus helppoa ole. En oikeasti edes usko täysin monogamiseen suhteeseen, mutta mies on konservatiivisempi. Olen uskollinen rakkaudesta. Ei se silti poista haluja muihin, mutta estää toteuttamatta niitä, koska en halua loukata rakasta ihmistä. Toisaalta jos mies jäisi kiinni uskottomuudesta, niin se ei olisi välttämättä automaattisesti suhteemme loppu. Uskon enemmän henkiseen kumppanuuteen, tahtoon olla yhdessä ja rakentaa yhdessä hyvä elämä. Seksuaalisuus on osa sitä ja joskus voi tulla eteen tilanne, josta ei voi kieltäytyä. Samalla en mä vanno ikuista rakkautta. En voi sanoa varmuudella, että olen tässä suhteessa 10 tai 20 vuoden päästä. Voin haluta nyt olla, mutta elämästä ei koskaan tiedä. En lähtökohtaisesti ajattele, että kaikki miehet pettää aina tai haaveilee muista naisista. Tai saa mun puolesta haaveillakin. Tahto on kuitenkin se juttu, joka saa mut pysymään uskollisena.
Hahhah. Niin kuin sulla ikineitsyt-alba olisi edes ensimmäistäkään seksikokemusta, mikä läppä:D
Koska myös minun mieheni on uskollinen ja sitoutunut suhteeseemme.
Miksi ap oletat että parisuhteet perustuvat toiseen ripustautumiseen tai että toisella on alisteinen asema toiseen? En ole miehestäni kauppakirjaa tehnyt, eikä hän minusta. Suhde perustuu tasavertaisuuteen ja toisen kunnioitukseen, molemmat elämme suhteessa täysin omasta vapaasta tahdosta.
Se että olet nähtävästi vanhemmistasi tai tuttavapiiristäsi tehnyt käsityksen että parisuhde on naiselle kuin pallo jalassa ei tarkoita että kaikilla on samanlaista "paskaa".
Parisuhde on sellainen millaiseksi sen kumppanisi kanssa teet, jos toipumuksenasi on ottaa alisteinen asema suhteessa miehiin on sinkkuus sinulle hyvä vaihtoehto, suhteessa olisit vain katkera.
0/5