Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku vinkata laadukkaasta lastenvaatteiden kirpputorista Helsingin seudulla?

Kyllästynyt penkomaan
05.06.2017 |

En ole ehtinyt paljon kiertelemään (jaksanut), kun palvelua ei saa, ainakaan niissä muutamissa, joissa olen käynyt:-(. Lisäksi kova homma löytää haluamansa, kun lapset mukana ( 2- ja 4-vuotiaat villikot!) Myös nettikirppareilta olen kyllästynyt ostamaan, kun tuote ei aina vastaa kuvausta, toki onnistuneita ostksiakin olen tehnyt.
Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa sinua ap, mutta jään seuraamaan koska itseäkin kiinnostaa.

Vierailija
2/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mullekkin! Ei löydy. Siilitien kirppis oli pettymys. Malmilla ja Pihjalistossa olisi kuulemani mukaan hyviä kirppareita. Vekara on kallis, Siilitietä karttavat huijatuksi tulleet myyjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipanaisen kirppari Hakaniemessä ja Vekarakirppis Kumpulassa on omia suosikkeja.

Vierailija
4/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipoppoo

Vierailija
5/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella ja Nuttu Espoon Olarissa (länsiväylän vieressä) ja Vekarakirppis Kumpulassa ovat omat suosikkini. Ipanainen Hakaniemessä lajittelee myytävät vaatteet valmiiksi kokojen mukaan, ulkovaatteet erikseen jne, joten se on helppo, mutta vaatetta on kerralla vähemmän myynnissä kuin itsepalvelukirppareilla.

Vierailija
6/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt penkomaan kirjoitti:

En ole ehtinyt paljon kiertelemään (jaksanut), kun palvelua ei saa, ainakaan niissä muutamissa, joissa olen käynyt:-(. Lisäksi kova homma löytää haluamansa, kun lapset mukana ( 2- ja 4-vuotiaat villikot!) Myös nettikirppareilta olen kyllästynyt ostamaan, kun tuote ei aina vastaa kuvausta, toki onnistuneita ostksiakin olen tehnyt.

Kiitos jo etukäteen!

Nyt täytyy kysyä että mitä palvelua sinä itsepalvelukirppiksellä odotat? Että myyjä tietäisi mitä kussakin pöydässä myydään vai että hän lähtee kanssasi penkomaan pöytiä? Ei kai tämmöistä palvelua ole yhdelläkään kirpulla.

Ipanainen Hakaniemessä palvelee sen verran että vaateet on lajilteltu kokojen mukaisesti omistajien toimesta.

Vierailija
7/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little Copenhagen. Heidän lastenvaatemyymälässä myös pieni lastenvaatteiden kirppis. Sinne eivät edes ota mitään huonokuntoisia rättejä myyntiin.

Vierailija
8/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isompien lasten vaatteille sopivaa tiedossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän