Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkivirkailija kehotti pankissa testaamaan että mun tunnukset varmana toimii. Kun olin kirjautunut pankkiini, virkailija käänsi näyttöä itseensä päin ja näki mun tilin saldon

Vierailija
05.06.2017 |

Mulla meni tunnukset lukkoon, kun avainlukulista loppui ja menin kai liian monta kertaa painelemaan niitä avainlukuja.. No piti mennä pankkiin avaamaan se uudelleen.

Virkailija antoi uuden avainlukulistan ja aukasi sen mun tilin. Sanoi että testaa siinä koneella että varmana toimii nyt.

No testasin, eli kirjauduin tunnuksilla pankkini sivuille siinä virkailijaa vastapäätä. Sanoin että nyt toimii ja virkailija käänsi sen näytön itseään päin ja näki mun tilini saldon ja toljotti hetken sitä siinä kunnes sanoi että hyvä.. :D

Näin täällä pystyyn kuolleessa maalaispitäjässä toimitaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan uusia tunnareita hakee, niin virkailijalla ei ole mahdollista tilejä katsella. Ei tarvii ollenkaan kirjautua tilille silloin.

Miksei muka olisi toiminut, jos ohjeiden mukaan toimi. Outoa musta, että kirjoituttaa sisään omalla koneella. Sama kuin luovuttaisit pinkoodin toiselle osapuolelle.

Jos näin tapahtui, niin on tapahtunut räikeä virhe.

Jos virkailija avaa lukkiutuneet verkkopankkitunnukset, niin siinä kyllä tulee samalla nähneeksi asiakkaan saldot. Näin ainakin ex-työnantajapankin järjestelmässä, jota itse käytin.

Vierailija
22/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että pankkivirkailija ei tiedä paljonko sulla on rahaa, kannattaa säilöä rahat vaikkapa patjan alle. Varmasti katsoi näyttöä ihan vaan nähdäkseen, että osasit kirjautua tunnuksillasi, kun kerran oli käynyt ilmi, ettet niitä osaa kunnolla käyttää, kun onnistuit ne lukitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi